Volgens mij was je gister niet te laat toch..Mooie actie. Ben alweer te laat zie ik. Wacht wel af wat het jaar zal brengen![]()

Edit: bedoelde Ajax, niet afcajax.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij was je gister niet te laat toch..Mooie actie. Ben alweer te laat zie ik. Wacht wel af wat het jaar zal brengen![]()
Of bedoel je mij?Volgens mij was je gister niet te laat toch..![]()
HAHAHA Zoo indd. Bedoelde jou ja.Of bedoel je mij?
Vraagje, aangezien de planning nog kan veranderen in de loop van het jaar, is het eventueel nog mogelijk om afhaaltijden aan te passen? Zodat misschien e.e.a. beter past in de volledige (afhaal) planning einde van het jaar. Ik weet nu nog niet exact hoe het er uit gaat zien
Alvast bedankt voor de reactie.
Gast 24030 zei:Je bedoeld waarschijnlijk met slechts een paar 30 mm tubes??? Iig bij de dutch protocolen die shots of anarchy 25 mm
sorry man maar daar denk ik toch echt anders over vrees ik zijn geen "30 MM BAKKEN" en de prijs ???????? daar is heel veel echt mooi spul voor te koop straks weerBeter een paar rijen dan helemaal geen toch? Hoe dan ook zijn het super mooie kwaliteitsbakken en zeker voor die prijs!
Haal je het toch lekker ergens anders. Man man man. Zeiken omdat een winkel bereid is om dingen eerder en goedkoper aan te bieden dan veel andere winkels. Doei.Gast 24030 zei:sorry man maar daar denk ik toch echt anders over vrees ik zijn geen "30 MM BAKKEN" en de prijs ???????? daar is heel veel echt mooi spul voor te koop straks weer![]()
Helemaal prima! Ieder zijn ding.Gast 24030 zei:sorry man maar daar denk ik toch echt anders over vrees ik zijn geen "30 MM BAKKEN" en de prijs ???????? daar is heel veel echt mooi spul voor te koop straks weer![]()
Wat ben jij ondankbaar zeg, wees dankbaar dat er shops opens zijn in januari. Ze wilde niet open ivm weinig voorraad en toch hebben ze de moeite voor ons genomen om open te gaan. Stukje waardering is op z’n plek!Gast 24030 zei:sorry man maar daar denk ik toch echt anders over vrees ik zijn geen "30 MM BAKKEN" en de prijs ???????? daar is heel veel echt mooi spul voor te koop straks weer![]()
Blijkbaar snappen jullie de strekking van mijn mening niet, maar zou zeggen sla je slag mannenWat ben jij ondankbaar zeg, wees dankbaar dat er shops opens zijn in januari. Ze wilde niet open ivm weinig voorraad en toch hebben ze de moeite voor ons genomen om open te gaan. Stukje waardering is op z’n plek!
Oja, het ligt aan onsGast 24030 zei:Blijkbaar snappen jullie de strekking van mijn mening niet, maar zou zeggen sla je slag mannen![]()
Staat hij toch al 2,5 week toch haha.IN THE PICTURE!
Heb je deze al gezien in de Outlet Opruiming? Gave bak uit de CodeS collectie: Parallel Universe. Normale prijs259,95nu met100,00 euro Korting
voor 159,95!
Go: https://www.vuurwerk365.nl/vuurwerk-outlet/webshop/parallel-universe
Hahaha, zelfde hier. Zou bijna weer extra bestellen en weer €100,- uitgeven.Staat hij toch al 2,5 week toch haha.
Ik las eerst van 259.95 voor 100.00 euro... was al bijna onderweg om hem te bestellen![]()
Klopt inderdaad, dacht hetzelfde.Staat hij toch al 2,5 week toch haha.
Ik las eerst van 259.95 voor 100.00 euro... was al bijna onderweg om hem te bestellen![]()