Viva la Vita

Voor welke prijs meepakken? Dikke cakes maar damn wat een geld.

Waar is de tijd dat je zown set 30mm tussen 45 en 60 euro kocht 😋
Denk niet dat je ooit tussen de 45 en 60 euro hebt betaald voor 2508 gram kruit 30mm gekooid.
Jarenlang heb ik max 50 euro per 1000 gram gehanteerd. Dat is al 2 jaar onmogelijk op een uitzondering na. Ik heb deze set elk jaar gekocht in één grote bestelling en totaalprijs ervoor. Dus wat ik er precies voor betaald heb is moeilijk te bepalen is. Volgens mij is de laagste prijs die ik langs heb zien komen 125 in de freak. Daarvoor zou ik het meteen doen. Wat meer zou ik er ook voor over hebben. Max prijs ga ik niet zeggen want mijn dealer leest mee 😄

125 is idd wel een redelijke prijs voor zo'n set maar daar in tegen kon je dit jaar de widmo serie van iskra bij zena krijgen voor 25 pst, dan is dat toch de keuze die ik liever zou kopen, jij ?😉

Gast 24030 zei:
125 is idd wel een redelijke prijs voor zo'n set maar daar in tegen kon je dit jaar de widmo serie van iskra bij zena krijgen voor 25 pst, dan is dat toch de keuze die ik liever zou kopen, jij ?😉
€150 voor 6 cakes is ook nog wel oke. Mooie 30 mm cakes zowel disturbed als viva-la-vita

Laatst bewerkt door een moderator:
Denk niet dat je ooit tussen de 45 en 60 euro hebt betaald voor 2508 gram kruit 30mm gekooid.
Jarenlang heb ik max 50 euro per 1000 gram gehanteerd. Dat is al 2 jaar onmogelijk op een uitzondering na. Ik heb deze set elk jaar gekocht in één grote bestelling en totaalprijs ervoor. Dus wat ik er precies voor betaald heb is moeilijk te bepalen is. Volgens mij is de laagste prijs die ik langs heb zien komen 125 in de freak. Daarvoor zou ik het meteen doen. Wat meer zou ik er ook voor over hebben. Max prijs ga ik niet zeggen want mijn dealer leest mee 😄
Volgens mij heb ik wel wat jaren gehad dat het buurt assortiment voor 50 euro werd gekocht 😊 (ja, lang geleden) iets minder lang geleden Lucky 19 per 12 voor net iets boven de 100 euro.

Gast 24030 zei:
Jazeker, als die dicht bij huis te krijgen zouden zijn voor mij dan zou ik die er naast de Viva la vita er gewoon ook bij nemen 😄 Dat is echter niet zo. Dikke verschillende 19 shots cakes kan je er niet genoeg van hebben.

Jazeker, als die dicht bij huis te krijgen zouden zijn voor mij dan zou ik die er naast de Viva la vita er gewoon ook bij nemen 😄 Dat is echter niet zo. Dikke verschillende 19 shots cakes kan je er niet genoeg van hebben.
😄,kan ik hier de viva la vita of de disturbed voor een redelijke prijs vinden pak ik ze er ook bij hoor👍

Wat maakt deze set nou onderscheidend aan andere 19 shots 30mm assortimenten die beduidend scherper geprijsd zijn ?

• Like
Waarderingen: Kees
Heb ze beiden nog nooit gehad maar vooral de burst moet echt goed zijn

Wat maakt deze set nou onderscheidend aan andere 19 shots 30mm assortimenten die beduidend scherper geprijsd zijn ?
Heb zelf de disturbed gehad afgelopen jaar. Het zijn kwalitatief echt wel goede cakes. Harde diepe burst en goed gevulde boeketten.

Maar dat zijn andere 30mm assortimenten ook. Dat is daarom ook de reden waarom ik twijfel tussen dit assortiment en straks de wat voordeligere. Volgens mij betaalde ik afgelopen jaar rond de 130 euro voor disturbed wat ik nooit had verwacht te gaan doen. Als ik nu kijk wat de prijzen zijn sla je stijl achter over. Hopelijk komen er nog echte freakprijzen dit jaar.

Aan de andere kant betalen we ook massaal 130-150 euro voor een goed 100 schots blok die in 40 sec leeg is. Ram hier 6 van tegelijk de lucht in en je hebt een compound welk super hard zo lopen.

Heb zelf de disturbed gehad afgelopen jaar. Het zijn kwalitatief echt wel goede cakes. Harde diepe burst en goed gevulde boeketten.

Maar dat zijn andere 30mm assortimenten ook. Dat is daarom ook de reden waarom ik twijfel tussen dit assortiment en straks de wat voordeligere. Volgens mij betaalde ik afgelopen jaar rond de 130 euro voor disturbed wat ik nooit had verwacht te gaan doen. Als ik nu kijk wat de prijzen zijn sla je stijl achter over. Hopelijk komen er nog echte freakprijzen dit jaar.

Aan de andere kant betalen we ook massaal 130-150 euro voor een goed 100 schots blok die in 40 sec leeg is. Ram hier 6 van tegelijk de lucht in en je hebt een compound welk super hard zo lopen.
hier hetzelfde hoor ,114 shots (6x19) van deze jongens zijn indrukwekkend ,had dit jaar 2 setjes mega 5 star ass (uitloop rubro) was wel 25mm maar goed gevuld en in 2 setjes van 5 gekoppeld met visco geschoten en dat was top ,mooie overlapping en lekkerder dan menig 25mm compound die ik had !! nu alleen nog hopen op een redelijke prijs

Als je deze per twee en een meter of 5 uit elkaar schiet zijn ze zoveel indrukwekkender dan als je ze los schiet. Was afgelopen jaar ook nog eens een voorstel van mijn vrouwtje 'gaan we nog iets tegelijk aansteken?' Per 2 knalden ze de compounds om ons heen er uit. Daarnaast leken de Viva La Vita cakes nog beter te presteren dan de Disturbed cakes van 2023. Dit terwijl de Viva La Vita net van de boot afkwam en ik ze pas de 31e af kon halen. Afgelopen jaar was de wind wel iets minder dan de jaarwisseling ervoor. Zoals eerder gezegd als ik in de buurt andere 19shots 30mm gekooid kan krijgen dan doe ik dat natuurlijk ook. Vond ze dubbel geschoten indrukwekkender dan bv de Roaring Lion.

Jullie laten mij alleen maar meer twijfelen.

Wanneer voor rond de 150 te krijgen dan toeslaan? 🤔
Ik ga zelf voor iets lager, maar dat mag ook wel in een grote bestelling met quantumkorting. Aan de andere kant wat maakt dat tientje uit? 😊 Ik wacht ook even het kooiengedoe af, geen zin dat er een lading gekooid niet geleverd gaat worden en eventueel vervangen wordt door ongekooid spul.

Ik ga zelf voor iets lager, maar dat mag ook wel in een grote bestelling met quantumkorting. Aan de andere kant wat maakt dat tientje uit? 😊 Ik wacht ook even het kooiengedoe af, geen zin dat er een lading gekooid niet geleverd gaat worden en eventueel vervangen wordt door ongekooid spul.
Het meeste is als ik het goed heb dit jaar pas heel laat binnen gekomen (viva la vita) dus zou waarschijnlijk gekooid zijn,maar heb 95 % ongekooid vuurwerk gehad dit jaar én niets mis mee, neem bv riakeo dus dat hele kooi verhaal hecht ik eerlijk weinig waarde aan 😉 ps weet überhaupt niet of het gekooide producten zijn?

Gast 24030 zei:
Het meeste is als ik het goed heb dit jaar pas heel laat binnen gekomen (viva la vita) dus zou waarschijnlijk gekooid zijn,maar heb 95 % ongekooid vuurwerk gehad dit jaar én niets mis mee, neem bv riakeo dus dat hele kooi verhaal hecht ik eerlijk weinig waarde aan 😉 ps weet überhaupt niet of het gekooide producten zijn?
Ja dat kan jouw ervaring zijn en er is zat 'wel leuk' ongekooid spul, ben ik het met je eens, maar het gekooide spul dat ik had stak toch boven het ongekooide spul uit, zoals ook b.v. de Insane Crown Bomber en de Full Assault. Daarnaast heb ik het niet zo met importeur van Riakeo en ook niet zo met de hogere prijs. Wat was het 5% gekooide spul dat je had?

Ik stak een gedroogde Double Whammy af aan het begin van de avond en die vond ik toen nog een 'best wel' redelijke burst hebben...leuk ding...afijn ook de context telt mee.

Dat gezegd hebbende, niet alles hoeft voor mij snoeihard te zijn hoor, mooie effecten houd ik ook van, heb b.v. nog een Fire Festival en Something Different apart liggen. Dit Vita setje blijft topspul en ik heb nu al een beetje spijt dat ik maar 2 cakes opzij heb gelegd en niet gewoon nog een box hebt gekocht.

Had de sonic spinshell en de burning heart gekooid, en echt geen enkel idee waarom, zoveel kruitgewicht hebben beide niet en ik had de skyhigh 300 shots crown (uitloop) 25mm met 5,7 kg nem kruitgewicht zonder kooi, shred it 288 shots 25mm 3,7 kg nem etc presteerde allemaal top op elk niveau, én de gekooide vielen echt niet op qua verschil misschien zelfs wel minder en heb eerlijk zelf geen probleem met lesli, ze komen iig wel weer met een aanvulling op de markt, zelfs nog genoeg leuke langdurende 20mm blokjes voor de vooravond van diverse importeurs geschoten, dus over het algemeen geen echte teleurstellingen gehad,nog even los dat het klote werk is om ze te verwijderen en daarna weer ze op te ruimen, passen niet echt in de ondergrondse kliko,'s hier in Utrecht 😁

Echt genoten van de Disturbed, dus dan maar ook een paar van deze ingeslagen voor dit jaar! Mooie van dit soort assortimentjes is dat je zelf kan bepalen hoe je ze wil schieten en hoeveel stuks per keer.

Back
Bovenaan