[FREAKACTIE 2025] Vuurwerkgigant Franeker

Toch mooi dat er meerdere hier zijn die ook de laatste 2 elegance al in het vizier hadden. Deze slag helaas verloren!

Voor mij totaal de verkeerde kant van het land, maar voor de mensen die meer in de buurt zitten zijn dit echt hele nette aanbiedingen !

Hoppa six box in the pocket!!

Wat een top cakes zijn dit en voor deze prijs! WHOOP WHOOP!

Kan ik bestellingen die ik later nog doe samen voegen zodat ik het op de zelfde dag/tijd op kan halen?

Verder wou ik eerst via mijn telefoon bestellen maar nadat ik op "bestelling afronden" klikte kreeg ik een leeg scherm.Ik heb een afbeelding toegevoegd aan deze post zodat je ziet wat er loos is. (browser Chrome)

Goed blij met deze aankoop en benieuwd wat vuurwerk Franeker nog meer in petto heeft voor mij!.

Bijlagen

• Screenshot_20250210_172800_Chrome.jpg
    Screenshot_20250210_172800_Chrome.jpg
    444,2 KB · Weergaven: 79
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BENZ
Hoppa six box in the pocket!!

Wat een top cakes zijn dit en voor deze prijs! WHOOP WHOOP!

Kan ik bestellingen die ik later nog doe samen voegen zodat ik het op de zelfde dag/tijd op kan halen?

Verder wou ik eerst via mijn telefoon bestellen maar nadat ik op "bestelling afronden" klikte kreeg ik een leeg scherm.Ik heb een afbeelding toegevoegd aan deze post zodat je ziet wat er loos is. (browser Chrome)

Goed blij met deze aankoop en benieuwd wat vuurwerk Franeker nog meer in petto heeft voor mij!.
Is gelukt, bestelling is binnengekomen.

Back
Bovenaan