Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die richting zat ik dus ook al bijna exact aan te denken. Alleen de Transbomber stond er bij mij nog niet tussen. Ik ga de komende tijd ook eens verder brainstormen en zal mijn idee hier ook posten. Ben benieuwd of er ook nog anderen met originele projecten komen2 x 400sh total display voor 300. Direct een langere tijdsduur.
3 x Transbomber voor 270. Spreekt voor zich.
8 x ROTP voor 195. Chaos project zonder fluit is niets.
10 x Avalanche Thunder voor 230 als echte afsluiter
Zelf ook vaak geschoten, maar vind ik persoonlijk dan tog minder thuis passen bij een chaos project. Vind de tailgate dan super sierlijk en meer passen in een bijpassend showtje.een product als bijvoorbeeld Tailgate fan mag in mijn ogen niet ontbreken in een showtje!
FF de aftrap doen dan maar.
Hoe zou je een chaos/finale project vormgeven?
De kaders:
- budget is €1.000
- er moet fluit in zitten
- reken met de prijzen van de freakacties
- tijdsduur minimaal 4-5 minuten
Geef bij voorkeur per product aan met welke freakprijs je gerekend hebt.
Succes, ben benieuwd hoe jullie projecten eruit komen te zien!
Om mijn idee op dit moment ook even te posten:FF de aftrap doen dan maar.
De kaders:
- budget is €1.000
Om mijn idee op dit moment ook even te posten:
2x TDS400 - €260
3x Blitz Bomber - €255
6x Crackle King - €175
6x ROTP - €150
12x Silver Salute - €180
Die extra TDS400 zou ik ook doen en bedoel je 6x Crackle King (compound van FWS) of 6x King Crackling (cake van Wolff). Gezien je prijs van 175 denk ik het laatste en dan zou ik eerder voor 2x of liever 3x Crackle King gaan dan 6x King Crackling of 6x Cairo.Om mijn idee op dit moment ook even te posten:
2x TDS400 - €260
3x Blitz Bomber - €255
6x Crackle King - €175
6x ROTP - €150
12x Silver Salute - €180
Eindigen met een salutechaos is ook gewoon eens leuk. En uiteraard mag fluit niet ontbreken. Als optie zou ik wellicht beginnen met 2x Strong Celebration met daarvoor 3/4x een heftige knetterfontein. Maargoed, budget. Jullie weten wel hoe het werkt haha.
Je hebt gelijk, ik bedoelde de Wolff versie. Zou verboden moeten worden, namen van producten die erg op elkaar lijkenDie extra TDS400 zou ik ook doen en bedoel je 6x Crackle King (compound van FWS) of 6x King Crackling (cake van Wolff). Gezien je prijs van 175 denk ik het laatste en dan zou ik eerder voor 2x of liever 3x Crackle King gaan dan 6x King Crackling of 6x Cairo.
Fire Festival - Wolff €75FF de aftrap doen dan maar.
De kaders:
- budget is €1.000
Wat mij betreft is de Elegance een finale op zich.. Ik weet niet of daar nog wat achteraan moet en of dat nog indruk maakt. Ik zou het persoonlijk niet doen.Ik zit te twijfelen. De Elegance met daar achteraan 3x de Sensation 5. Zou dit mooi passen of is de finale van de Elegance te groots hiervoor? Ik heb beide producten niet live gezien dus heb er geen goed beeld bij.
Dank je @Pietje PYRO. Daar zitten zeker goeie tips tussen!@EemKnapbussen ik zag jouw vraag in het Tailgate Fan topic: “Heb hem besteld in Haulerwijk en kijk er erg naar uit! Wellicht off topic, maar iemand nog tips hoe dit mooi in een (waaier) projectje te verwerken?”
Is dit een idee:
2x Blockbuster - Magnum in V,
Fire Festival - Wolff,
2x Crossette Switch - Broekhoff in V,
Tailgate Fan - Broekhoff,
Something Different - Wolff,
Noi-Z - Evolution.
Of voor een kleinere beurs:
Blockbuster - Magnum
Splitting Rainbow - GBV Weco
Tailgate Fan - Broekhoff
2x Crackling Hero - Wolff
Helemaal mee eens!Wat mij betreft is de Elegance een finale op zich.. Ik weet niet of daar nog wat achteraan moet en of dat nog indruk maakt. Ik zou het persoonlijk niet doen.