Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb in de afgelopen jaren toch behoorlijk wat winkels gehad. Meestal reed ik er een stuk of 10. Afgelopen jaar 1498 km gereden. Niet omdat mijn collectie zo groot is, maar de top 2000 luistert lekker weg en de sfeer in de winkels is vaak leuk om te proeven.

Toppers:
Vuurwerk Huizen - een enorme showroom met tierenlantijntjes hebben ze misschien niet, de service is echt super. Binnen 5 minuten je spul op de balie en altijd een lekkere bak koffie.

Vuurwerkfeestje - Rico is een topper en zelf ook liefhebber, dat merk je. De sfeer in de winkel zit er goed in en de service is uitstekend.

Vuurwerkkanjer Fleringen - Topservice, leuke babbel.

Mulder Haastrecht - Kleine winkel, klein assortiment maar maken er echt een feestje van. Goeie sfeer en leuke mensen.

Outlet Haulerwijk - topsfeer, uitstekende service, veel kennis.

Knalkeet - super service, veel kennis en altijd gezellig.

Helaas zijn er ook een paar mee gestopt zoals Klück Bussum en de Zevenklapper in Hilversum.

Winkels die echt hun best doen om een sfeertje te creëren en er een feestje van maken krijgen van mij een dikke pluim, zonde als sommige winkels daar niets mee doen. Ik denk dat die ervaring er zeker voor zorgt dat ik volgend jaar terug wil komen.

Winkels waar je binnenkomt en nauwelijks geholpen wordt met een grote bestelling of geen interesse getoond wordt vallen bij mij vaak af, hoe goedkoop de aanbieding zo is. Winkels die alleen communiceren als het goed met ze gaat maar met een verbod totale stilte toepassen vallen ook af bij mij.

Er zijn ook wat winkels waar ik absoluut niet meer kom, maar die hou ik, op 2 winkels na, voor mezelf. Ga alsjeblieft niet naar vuurwerkdiemen en niet naar vox. Beloven gouden bergen. De een bedriegt je, de ander bedreigt je.

Ik heb in de afgelopen jaren toch behoorlijk wat winkels gehad. Meestal reed ik er een stuk of 10. Afgelopen jaar 1498 km gereden. Niet omdat mijn collectie zo groot is, maar de top 2000 luistert lekker weg en de sfeer in de winkels is vaak leuk om te proeven.

Toppers:
Vuurwerk Huizen - een enorme showroom met tierenlantijntjes hebben ze misschien niet, de service is echt super. Binnen 5 minuten je spul op de balie en altijd een lekkere bak koffie.

Vuurwerkfeestje - Rico is een topper en zelf ook liefhebber, dat merk je. De sfeer in de winkel zit er goed in en de service is uitstekend.

Vuurwerkkanjer Fleringen - Topservice, leuke babbel.

Mulder Haastrecht - Kleine winkel, klein assortiment maar maken er echt een feestje van. Goeie sfeer en leuke mensen.

Outlet Haulerwijk - topsfeer, uitstekende service, veel kennis.

Knalkeet - super service, veel kennis en altijd gezellig.

Helaas zijn er ook een paar mee gestopt zoals Klück Bussum en de Zevenklapper in Hilversum.

Winkels die echt hun best doen om een sfeertje te creëren en er een feestje van maken krijgen van mij een dikke pluim, zonde als sommige winkels daar niets mee doen. Ik denk dat die ervaring er zeker voor zorgt dat ik volgend jaar terug wil komen.

Winkels waar je binnenkomt en nauwelijks geholpen wordt met een grote bestelling of geen interesse getoond wordt vallen bij mij vaak af, hoe goedkoop de aanbieding zo is. Winkels die alleen communiceren als het goed met ze gaat maar met een verbod totale stilte toepassen vallen ook af bij mij.

Er zijn ook wat winkels waar ik absoluut niet meer kom, maar die hou ik, op 2 winkels na, voor mezelf. Ga alsjeblieft niet naar vuurwerkdiemen en niet naar vox. Beloven gouden bergen. De een bedriegt je, de ander bedreigt je.
Mooi omschreven Dingodile. Dit is toch precies waar de afhaaldagen om draaien.

Beetje hetzelfde verhaal als dingodile, veel winkels bezoeken, sfeer proeven, socializen, onderweg top2000/sky xmas luisteren! De afhaaldagen zijn voor mij persoonlijk een evenement opzich! In alle onderstaande winkels ben ik zeer goed geholpen! Ik heb weleens andere jaren meegemaakt!
Vuurwerkfeestje Roosendaal
Vuurwerk Oulet Pijnacker
Vuurwerkmagazijn 7kamp
Vuurwerkbunker Pyrofreaks Katwijk
Blaxx Vuurwerk Leiderdorp
Vuurwerkdumper Leiderdorp
Vuurwerk Hol Nieuwerkerk ad IJssel
Knalshop Rotterdam
Quartel Pijnacker
Knalbier Leiden
Vuurwerk Almere Haven
Van Riethoven Amstelveen
Vuurwerkdepot Cruquius
Kluswijs Vuurwerk Hillegom
Rembrandt Vuurwerk Voorburg
Vuurwerk Scooter Voorburg
Vuurwerkhal Rijswijk
Vuurwerkspeciaalzaak Den Haag

Beetje hetzelfde verhaal als dingodile, veel winkels bezoeken, sfeer proeven, socializen, onderweg top2000/sky xmas luisteren! De afhaaldagen zijn voor mij persoonlijk een evenement opzich! In alle onderstaande winkels ben ik zeer goed geholpen! Ik heb weleens andere jaren meegemaakt!
Vuurwerkfeestje Roosendaal
Vuurwerk Oulet Pijnacker
Vuurwerkmagazijn 7kamp
Vuurwerkbunker Pyrofreaks Katwijk
Blaxx Vuurwerk Leiderdorp
Vuurwerkdumper Leiderdorp
Vuurwerk Hol Nieuwerkerk ad IJssel
Knalshop Rotterdam
Quartel Pijnacker
Knalbier Leiden
Vuurwerk Almere Haven
Van Riethoven Amstelveen
Vuurwerkdepot Cruquius
Kluswijs Vuurwerk Hillegom
Rembrandt Vuurwerk Voorburg
Vuurwerk Scooter Voorburg
Vuurwerkhal Rijswijk
Vuurwerkspeciaalzaak Den Haag
Welke winkel vond je het meeste sfeer hebben?

Ik heb niet 1 echte favoriet, maar onderstaand mijn favoriete plekjes die ik zou aanraden!

Vuurwerkfeestje Roosendaal (goeie tent, nachtverkoop heerlijk!)
Vuurwerk Oulet Pijnacker (Voorheen zat Haokan daar, kom er traditiegetrouw elk jaar, had freakactie)
Vuurwerkbunker Pyrofreaks Katwijk (Zegt het al, gerund door freaks)
Blaxx Vuurwerk (wil je een keer naar een Blaxx vestiging, dan zou ik Lisse pakken)
Quartel Pijnacker (goeie service, rete aardige beheerders! No nonsens tent!)
Rembrandt Vuurwerk Voorburg (nostalgie, lijkt op omgebouwde huiskamer, shops zoaks ik die van vroeger ken!)
Vuurwerkhal Rijswijk (goud van oud, kom ik elk jaar)
Vuurwerkspeciaalzaak Den Haag (goud van oud, nostalgisch winkeltje!)

Vroegâh kwam ik overal, ging altijd in Den Haag meerdere winkels af om leuke items te kopen. Ook jaren lang bij de Rijswijkse Vuurwerkhal besteld.
De laatste jaren komen wij graag in Pijnacker en omgeving, daar zitten veel interessante verkopers met een aardige bunker opslag. (Quartel Vuurwerk, Vuurwerk Outlet (voorheen Haokan), Verbakel Vuurwerk, de VuurwerBunker (intratuin). En daarna door naar De DrieSprong Vuurwerk in Zoetermeer.

Vroegâh kwam ik overal, ging altijd in Den Haag meerdere winkels af om leuke items te kopen. Ook jaren lang bij de Rijswijkse Vuurwerkhal besteld.
De laatste jaren komen wij graag in Pijnacker en omgeving, daar zitten veel interessante verkopers met een aardige bunker opslag. (Quartel Vuurwerk, Vuurwerk Outlet (voorheen Haokan), Verbakel Vuurwerk, de VuurwerBunker (intratuin). En daarna door naar De DrieSprong Vuurwerk in
Den Haag heeft nog steeds veel winkels, ben je zomaar een dagje zoet mee! Anders kan je altijd terecht in de aangrenzende gemeentes! Het ligt zo lekker dicht bij elkaar hier! Pijnacker is zeker interessant! Alles ligt zowaar aan dezelfde route!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan