Vragen aan Evolution 2025/2026!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

Het debacle van vorig jaar kennen we allemaal. Kan een keer gebeuren. Ik had verwacht dat jullie je weer zouden herpakken om weer als een echt liefhebbersmerk terug te komen. Ik vind het echter verdacht stil de eerste paar dagen van dit jaar. Berichten dat Evolution zich herpakt heeft op het oude niveau heb ik nog niet gelezen. Kunnen we dat nog van jullie verwachten? Of is Evolution, op enkele producten na, vergane glorie geworden voor de liefhebbers?

Het debacle van vorig jaar kennen we allemaal. Kan een keer gebeuren. Ik had verwacht dat jullie je weer zouden herpakken om weer als een echt liefhebbersmerk terug te komen. Ik vind het echter verdacht stil de eerste paar dagen van dit jaar. Berichten dat Evolution zich herpakt heeft op het oude niveau heb ik nog niet gelezen. Kunnen we dat nog van jullie verwachten? Of is Evolution, op enkele producten na, vergane glorie geworden voor de liefhebbers?
Die nieuwe versie 60sh Snowstorm is wel echt kwaliteit hoor.

Waar we nu op af stevenen is een kooienverbod per 2025. Worden huidige producten met kooi dan aangepast en geïmporteerd zonder kooi of vervallen alle kooi producten en worden er nieuwe productlijnen uitgezet? Dit is handig voor ons om te weten, zeker met uitloopjaar. Dan weet je zeker wat je wel / niet koopt.
Dank!

Normaliter reageerde Marchel op de vragen die werden gesteld in dit topic. Helaas is dat afgelopen jaar niet gebeurd terwijl er toch best wat rumoer ontstaan was omtrent sommige producten. Kunnen jullie dit jaar wel weer de vragen zelf beantwoorden?

Lijkt mij dat Marchel ook flink baalt van het feit dat GBV de producten zo downgrade... Hopen toch dat de oude EVO kwaliteit nog een keer terugkomt. En ook benieuwd of dit überhaupt een beetje kan ivm kooienverbod.
Die Snowstorm ziet er trouwens wel heel goed uit video!

Lijkt mij dat Marchel ook flink baalt van het feit dat GBV de producten zo downgrade... Hopen toch dat de oude EVO kwaliteit nog een keer terugkomt. En ook benieuwd of dit überhaupt een beetje kan ivm kooienverbod.
Voor mij is Evo, na wat het 2 jaar geleden geworden is, een geweldig merk uit het verleden. Hoewel het afgelopen jaar al wat minder slecht leek is het geen schim meer van wat het ooit was, een top merk met hele mooie producten van een hele goede kwaliteit. Is er uberhaupt het voornemen om van Evo weer een top merk te maken of moeten we het maar gewoon zien als een lijntje met producten van GBV, net als Pangu eigenlijk?

Dit is niet op conto van GBV zover ik weet. Marchel en Gilbert zijn nog steeds degenen die hier verantwoordelijk voor zijn. Oude Evo kwaliteit zal niet meer zo snel gebeuren. Zeker niet omdat we steeds meer kooiloos zien.

Hoe ziet Evolution de toekomst voor zich? Veel nieuwe producten van afgelopen twee jaar waren in mijn ogen ondermaats. Het gebrek aan een kooi vind ik geen excuus, gezien genoeg importeurs goede kwaliteit kunnen leveren zonder kooi.

Gaan het zien wat Evo mee komt dit jaar Die kooi vindt ik echt onzin dingen allemaal ontkooid staan ze er nog zonder kooi
Nog nooit een probleem mee geweest ja vingers kun je er mee open halen niet met handschoenen doet moet weer van onbenullen spul in de fik zetten o ff kijken wat het doet doen toch massa explosie vindt je gek als je een kooi om heen doet kan nergens na toe gebeurd het zelfde producten zonder kooi en daar een kooi om heen doet ook massa explosie kan nergens na toe in andere landen is het allemaal geen probleem ja hier wel weer bizar maar als ik hed goed begrijp funke 1.3 g doe daar een kooi overheen is het dan 1.4 g? mag het dan hier verkocht worden? ja sorry ff off topic

Gaan het zien wat Evo mee komt dit jaar Die kooi vindt ik echt onzin dingen allemaal ontkooid staan ze er nog zonder kooi
Nog nooit een probleem mee geweest ja vingers kun je er mee open halen niet met handschoenen doet moet weer van onbenullen spul in de fik zetten o ff kijken wat het doet doen toch massa explosie vindt je gek als je een kooi om heen doet kan nergens na toe gebeurd het zelfde producten zonder kooi en daar een kooi om heen doet ook massa explosie kan nergens na toe in andere landen is het allemaal geen probleem ja hier wel weer bizar maar als ik hed goed begrijp funke 1.3 g doe daar een kooi overheen is het dan 1.4 g? mag het dan hier verkocht worden? ja sorry ff off topic
Ik snap er echt geen reet van wat je nu zegt.

Back
Bovenaan