*Knallen met Thunderboy* Oud en Nieuw 2024-2025

Best een leuk assortimentje, de Amazing 5.
Had geen tijd meer om ze netjes af te werken, dus er zit wat vertraging tussen de cakes ;)

Toegekomen aan de laatste films.
We starten met een korte omgevingsfilm, mooi om te zien hoe de intensiteit toeneemt zo rond middernacht.
Daarna weer drie mooie pijlen, had het pakket cadeau gekregen voor mijn verjaardag en stiekem toch veel plezier van gehad :angel:

Een finale had ik niet echt, maar de W Shape Dominator stond al een poos op de verlanglijst dus daar ben ik mee geeindigd deze keer.
Schitterend bruut blokje, het vulde de lucht volledig en het mitrailleurgeluid van de lanceringen was ook prachtig om eens mee te maken !

2024 was voor mij in alle opzichten echt een fantastisch jaar, ik hoop dat ik dit ook in 2025 weer mee mag gaan maken.
Heb een aantal doelen die ik graag wil halen en dat zal keihard werken worden maar we gaan er weer voor :thumbup:

Groeten

TB

Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle films die je weer gemaakt en geplaatst heb, stuk voor stuk mooie producten en allemaal gefilmd met een mooie sfeer. Succes met de doelen voor 2025!

Bedankt voor alle films die je weer gemaakt en geplaatst heb, stuk voor stuk mooie producten en allemaal gefilmd met een mooie sfeer. Succes met de doelen voor 2025!
Bedankt voor je compliment, graag gedaan :)

Kwa omgevingssfeer zat het inderdaad wel goed, geeft toch een fijn gevoel als je ziet hoeveel er afgestoken wordt.
Van de producten ook genoten, echte floppers zaten er niet bij.
Bij sommige projecten/combo's was de afstand net iets te groot, maar door de harde windstoten leek me dit de veiligste keuze.
De wind stond vol op onze kant dus heb alles een stuk verder weg gezet. Genoeg rook kunnen snuiven, dat zeer zeker 😄

Ook dit jaar loopt alles weer prima, de eerste anderhalve maand zitten er al weer op. Druk op het werk en weer een aantal mooie dingen in de planning staan. Zin in het voorjaar, weer flink veel vissen dit seizoen !

Back
Bovenaan