Vuurwerk Compilaties 2024/2025

Nou om te beginnen hier de eerste.

Het is weer een tijdje geleden maar als het goed is komt de mega vuurwerk compilatie 24-25 vandaag om 19.00 online!!, vertraagt naar 20.00

Als de link beschikbaar komt zet ik hem hier onder:

Even een samenvatting vanuit ons:

We zijn naar een nieuwe winkel voor ons gegaan dit jaar voor wat mooie producten, ook naar oud vertrouwde winkel waar we een goede band mee hebben.

Betreft onze 12 uur show die heeft superlang geduurd van maar lieftst 0:05 tot 1:30 misschien toch wel iets te lang??
Helaas geen 2 grote plateau projecten gemaakt maar daar hadden we wat anders voor moois in de plaats dit jaar.

Iedergeval hebben we ook weer een leuk 5 uur project geschoten wat ook een beetje mis ging door een leipe Hellfire Thunder van Evolution.

Verder de dikste compounds geschoten met veel Funke cakes en Riakeo cakes & compounds, ook old skool producten van de Welkoop (Red Label & Silver Label Next Generation) onder andere.
Of oudere artikelen van Pyroshoppers van Lesli en Knock out series.

Uiteraard ook nog veel andere super merken maar dat zou je toch even in de compilatie moeten kijken;)

We hebben ook alweer zeer genoten weer dit daar, maar niet van het weer! Veelste veel wind alweer, Gelukkig was het wel droog, Dat dan wel weer.

Dus voor nu, Alvast veel kijkplezier voor die gene die gaan kijken. Compilatie duurt wel super lang.
We hebben ook zo veel te doen die periode en willen het graag delen!

Mogelijk een tip om het in delen te kijken, Geloof me het is de moeite waard;)

We steken namelijk super veel in tijd om voor de kijkers en uiteraard ook voor ons zelf voor een mooie terugblik van de vuurwerk periode te hebben.

Hermen, Vuurwerk Team Dorgelo

Laatst bewerkt:
Daar is die dan met een kleine intro met muziek de rest niet. Heb zoveel mogelijk producten erbij geprobeerd te zetten. Maar sommige wist ik niet meer zeker.
Heb jij wel een idee laat het dan weten dan ga ik het nog verwerken. Het is dik een halfuur met verschillende cakes compounds.

Gefilmd met: DJI Osmo Action 5 Pro Standard Combo op mijn hoofd.

Heb nog materiaal op me telefoon van voor 24:00 dat post ik een beetje door heel het jaar door denk ik.

Veel kijk plezier!

Laatst bewerkt:
Nou om te beginnen hier de eerste.

Het is weer een tijdje geleden maar als het goed is komt de mega vuurwerk compilatie 24-25 vandaag om 19.00 online!!, vertraagt naar 20.00

Als de link beschikbaar komt zet ik hem hier onder:

Even een samenvatting vanuit ons:

We zijn naar een nieuwe winkel voor ons gegaan dit jaar voor wat mooie producten, ook naar oud vertrouwde winkel waar we een goede band mee hebben.

Betreft onze 12 uur show die heeft superlang geduurd van maar lieftst 0:05 tot 1:30 misschien toch wel iets te lang??
Helaas geen 2 grote plateau projecten gemaakt maar daar hadden we wat anders voor moois in de plaats dit jaar.

Iedergeval hebben we ook weer een leuk 5 uur project geschoten wat ook een beetje mis ging door een leipe Hellfire Thunder van Evolution.

Verder de dikste compounds geschoten met veel Funke cakes en Riakeo cakes & compounds, ook old skool producten van de Welkoop (Red Label & Silver Label Next Generation) onder andere.
Of oudere artikelen van Pyroshoppers van Lesli en Knock out series.

Uiteraard ook nog veel andere super merken maar dat zou je toch even in de compilatie moeten kijken;)

We hebben ook alweer zeer genoten weer dit daar, maar niet van het weer! Veelste veel wind alweer, Gelukkig was het wel droog, Dat dan wel weer.

Dus voor nu, Alvast veel kijkplezier voor die gene die gaan kijken. Compilatie duurt wel super lang.
We hebben ook zo veel te doen die periode en willen het graag delen!

Mogelijk een tip om het in delen te kijken, Geloof me het is de moeite waard;)

We steken namelijk super veel in tijd om voor de kijkers en uiteraard ook voor ons zelf voor een mooie terugblik van de vuurwerk periode te hebben.

Hermen, Vuurwerk Team Dorgelo

Kijk, dit is nu een compilatie! Hier zit alles in! Sfeer bij het ophalen van het vuurwerk, de beleving tijdens de verkoopdagen en de dag zelf. Geen gestuntel of gekkigheid met vuurwerk. En een stapeltje vuurwerk. Alles wat naar mijn een echte compilatie nodig heeft.

Leuk te zien dat jullie ook uit de buurt komen. Mochten jullie voor dit jaar nog (meer) moeten shoppen, wellicht kan ik je via De Haan Genemuiden een leuk aanbod doen voor producten van lesli(riakeo, volt, zena), wolff, Rubro/vuurwerkmania, broekhoff/magnum

Kijk, dit is nu een compilatie! Hier zit alles in! Sfeer bij het ophalen van het vuurwerk, de beleving tijdens de verkoopdagen en de dag zelf. Geen gestuntel of gekkigheid met vuurwerk. En een stapeltje vuurwerk. Alles wat naar mijn een echte compilatie nodig heeft.

Leuk te zien dat jullie ook uit de buurt komen. Mochten jullie voor dit jaar nog (meer) moeten shoppen, wellicht kan ik je via De Haan Genemuiden een leuk aanbod doen voor producten van lesli(riakeo, volt, zena), wolff, Rubro/vuurwerkmania, broekhoff/magnum
Helemaal mee eens. Ik kijk de compilaties van Dorgelo ook ontzettend graag, het heeft de meeste sfeer. Juist het slappe oiwehoeren, het afhalen en de voorbereidingen maken dit geweldige compilaties.

Daar is die dan met een kleine intro met muziek de rest niet. Heb zoveel mogelijk producten erbij geprobeerd te zetten. Maar sommige wist ik niet meer zeker.
Heb jij wel een idee laat het dan weten dan ga ik het nog verwerken. Het is dik een halfuur met verschillende cakes compounds.

Gefilmd met: DJI Osmo Action 5 Pro Standard Combo op mijn hoofd.

Heb nog materiaal op me telefoon van voor 24:00 dat post ik een beetje door heel het jaar door denk ik.

Veel kijk plezier!

Leuke compilatie van verschillende producten. Mist wel wat omgevingssfeerbeelden en vooraf pret, maar dorgelo had natuurlijk met zijn video de lat ook wel erg hoog gelegd.

Kleine tip; volgende keer voor de lantaarnpaal staan 🤭 voorkomt een kring in je beeld en leidt beetje af op je beelden van het vuurwerk 👍🏻

Is de moeite waard mannen van VTD 👍🏻 Mooi idd om de omgeving terug te zien 💪🏻

Precies dat mis ik bij veel compilaties.. dat stukje afhalen, doorlonten etc.. mis een tip voor de compilatie makers..

Van sommige dingen zoals t afhalen wil je gewoon genieten zonder te filmen.
Toffe collectie/product vids is tof om te maken (ook om t terug te kunnen kijken)

Dat afhalen en dan filmen en je lijstjes nalopen en en en
Nee nie filmen maar genieten.
Maar das mijn mening 😉

1 van de tofste compilaties of gewoon 'het beleven van oud en nieuw' dat was van iemand van onze club die met zn fiets door zn stadje reed voor en na 12 uur.
Dat vond ik echt heel tof om te zien.
Ging van straatje naar straatje en stak zelf ook wat heerlijke dingen af.

Iemand een idee?

Van sommige dingen zoals t afhalen wil je gewoon genieten zonder te filmen.
Toffe collectie/product vids is tof om te maken (ook om t terug te kunnen kijken)

Dat afhalen en dan filmen en je lijstjes nalopen en en en
Nee nie filmen maar genieten.
Maar das mijn mening 😉
Ja als je alleen bent kan ik dat natuurlijk begrijpen, dan gaat het niet soepel. Maar als je met zn 2e gaat wat bijna iedereen doet zou de ene ff een paar shots voor je kunnen maken. Tenminste dat lijkt mij he.. ik zoek ook gwn op YT naar afhaal videos van vuurwerk. Is echt super tof om te zien.

Back
Bovenaan