Toppers;
Teveel om op te noemen. Laat ik maar zeggen dat alles van
Wolff echt top was. Had de Boombastic gewonnen maar de Break Out, Obsessed, Full Assault, Skyward, Twilight, Furious, Centurion, Pyro League, Excentric, ROTP (oude 35shots), Decibel en Outcast waarom allemaal top! Disturbed niet aan toe gekomen maar die komt volgend jaar wel. Wat mij betreft is dit een top importeur waarbij gewoon alles klopt!
Een paar items sprongen er voor mij uit dit jaar.
Ocean of Lights, ik zie veel twijfel over deze bak maar wat een heerlijke rammer met mooie kleuren! Als deze er dit jaar nog is gaat hij zeker terugkomen! Dit geldt ook voor de
Hardcore Helium. Echt next level en klapt alles eruit. Kort, maar enorm van genoten!
Scream van Pangu was echt een heerlijke bak. Lang getwijfeld alleen schieten of met iets erbij omdat hij best lang duurt en niet moet vervelen. Uiteindelijk alleen gedaan en geen moment verveelt. Wat een heerlijke bak, vol gas en ook nog mooie boeketten. Niet verwacht.
Event Sky Symphony was een topper, keiharde burst maar moest wel een paar keer bukken. Kwam laag maar ramde er als een gek over.
Vision of Ecstasy cakes helaas veel te zuinig ingekocht. Nobrainers voor een tientje, gingen heerlijk!
Philadelphia Spitters was een pareltje om te schieten, hou van deze cakes.. Heerlijk!
Insane Crown Bomber was gewoon weer prima, ramde er hard doorheen. Heerlijke chaos maar heel eerlijk iets minder van genoten omdat hij zo weg was.
400 shots display was weer buitengewoon, liep mooi door en de finale blijft imponeren. Publiek vond het prachtig!
Transbomber was gewoon weer erg goed in de straat, finale zorgt altijd voor een heerlijk momentje!
Ultimate Cry was gewoon weer dik en hard.
Had ik ook dingen welke tegenvielen? Eigenlijk niet echt.. De
Color Hypnose waren hoge verwachtingen van. De bak zelf vond ik erg mooi met erg mooie kleuren. Het stuk met de 2 schoten haalde alle tempo eruit waardoor hij echt tegenviel tussen het andere geweld. Dat is enorm jammer en dan vraag je je af of hij de 200 euries nog wel waard is. Ik zou hem zelf niet meer zo snel halen.
Kortom, weinig tegenvallers en een hele mooie jaarwisseling gehad. Jammer van de wind, sloeg toch wel e.e.a. kapot maar desondanks was het heerlijk om te stoken. Als we het weer van vandaag gehad hadden had ik alles nog over gehad denk ik
Beste wensen allemaal en zie jullie op het Topic;
Vuurwerkwinkel Acties 2025!
(Waarom is die btw nog niet open?

)