Color Hypnose 244’s

Stiekem deze nog ergens in Drenthe te koop? Kuiper het vaste adres helaas niet, maar ga er spijt van krijgen als deze niet in de collectie zit ben ik bang! Anders mogen op de gok maar even een uurtje richting Huisman vuurwerk rijden.,..

moet je bij rubro zijn niet bij de winkel ...klagen over de service terwijl die winkel afhankelijk is van rubro
Technisch gezien moet je wel bij de winkelier zijn. Dat rubro niet aan de winkelier levert is zijn probleem (of dat de winkelier spullen verkocht heeft die hij nog niet had gekregen van de importeur).

Waarschijnlijk heeft de winkelier de situatie nu niet voorzien, en is gelijkwaardige compensatie acceptabel, of geld terug.

moet je bij rubro zijn niet bij de winkel ...klagen over de service terwijl die winkel afhankelijk is van rubro
Behoorlijke domme opmerking.. als particulier neem je het toch af bij de winkel? Die is verantwoordelijk voor jouw bestelling. Dat de importeur niet levert is het probleem van de winkel wat ze met de importeur moeten oplossen. Schijnbaar hebben ze dar gedaan door ze extra color hypnose te leveren. Maar ik krijg die doos in me klauwen gedrukt, sorry voor het wachten. Wachten? Ik heb 250 km en 2.5 uur extra moeten rijden om opnieuw naar de driesprong te moeten gaan...

Laatst bewerkt:
Behoorlijke domme opmerking..
Hmm, vind die van jou nog dommer, sorry dat ik het zeg. Ik vind dat hij toch grotendeels gelijk heeft en ook al zou dit in jouw ogen niet zo zijn, dan vraag ik mij echt af wat hier dan dom aan was? Als een importeur het vuurwerk niet aan een winkel levert, terwijl het wel op tijd ie besteld en de klanten beginnen te klagen, dan is het toch redelijkerwijs zo dat men eigenlijk de winkelier hiervoor niet verantwoordelijk voor kan houden, dan spreekt men van overmacht en ja, men is dus afhankelijk van de importeur. Nogmaals, wat is er dom aan zijn opmerking? Als je het nu ook nog eens zou hebben toegelicht, onderbouwd, dan had ik wellicht niet gereageerd.

Hmm, vind die van jou nog dommer, sorry dat ik het zeg. Ik vind dat hij toch grotendeels gelijk heeft en ook al zou dit in jouw ogen niet zo zijn, dan vraag ik mij echt af wat hier dan dom aan was? Als een importeur het vuurwerk niet aan een winkel levert, terwijl het wel op tijd ie besteld en de klanten beginnen te klagen, dan is het toch redelijkerwijs zo dat men eigenlijk de winkelier hiervoor niet verantwoordelijk voor kan houden, dan spreekt men van overmacht en ja, men is dus afhankelijk van de importeur. Nogmaals, wat is er dom aan zijn opmerking? Als je het nu ook nog eens zou hebben toegelicht, onderbouwd, dan had ik wellicht niet gereageerd.
Ze zijn toch ondernemer? High risk high reward. Dit soort bijkomstigheden heb je nou eenmaal mee te dealen als ondernemer. Ik snap dat jij het niet snapt.

Er liggen bij mijn bak stukken groen lont bloot tussen de cakes in. Vandaar de voorzichtigheid.
Hier ook.. flinke knoop die open en bloot lag bij rij B.
Deze helemaal geïsoleerd.
Let daar goed op jongens!

Ik zie hier overigens veel mensen met ti-reps werken.
Trek deze niet te hard aan, want kan zijn dat je dan het kruid in het visco eruit perst en zo de ader afknelt.
Ik doe het tegenwoordig alleen met schilderstape en nooit geen problemen meer gehad

Hier ook.. flinke knoop die open en bloot lag bij rij B.
Deze helemaal geïsoleerd.
Let daar goed op jongens!

Ik zie hier overigens veel mensen met ti-reps werken.
Trek deze niet te hard aan, want kan zijn dat je dan het kruid in het visco eruit perst en zo de ader afknelt.
Ik doe het tegenwoordig alleen met schilderstape en nooit geen problemen meer gehad
Heb jij die knoop ook geïsoleerd met schilderstape? Gewoon over alles heen geplakt? Brandt dat daar niet doorheen?

Heb jij die knoop ook geïsoleerd met schilderstape? Gewoon over alles heen geplakt? Brandt dat daar niet doorheen?
Nee doe 2 laagjes. Nog nooit geen vonkoverslag gehad..

Met een stokje karton durf ik het niet aan, gezien die niet heel het lont afschermt

Hmm, het gaat nu echt niet meer om het product zelf, kan er niet een aparte topic over doorlonten gestart worden? Begint toch een beetje te veel worden, laatste berichten gaat nu alleen nog maar over het doorlonten, niet echt interessant meer te noemen.

Back
Bovenaan