Color Hypnose 244’s

Ik helaas ook een voucher bij driesprong ze hopen dat die vandaag nog binnen komt. Word het de 31e dan heb ik een probleem...ik kon ook mn geld terug krijgen lekker is dat voor die freakprijs koop ik nu nergens meer iets vergelijkbaars...niet zo te spreken over deze vorm van service als je in augustus al besteld hebt.
moet je bij rubro zijn niet bij de winkel ...klagen over de service terwijl die winkel afhankelijk is van rubro

Ik zie winkels die klanten vorige week al informeren en een alternatief bieden...maargoed mocht het de 31e worden laat ik hem daar staan voor de liefhebber

Ik ben er ook een beetje pissig over, stond er om 9:30 nu mag ik met de voucher straks meer dan een uur heen en meer dan een uur terug en kwam er eigenlijk op neer dat het mijn eigen probleem was, ik mocht ook mijn geld terug.

Bij vuurwerkland Steenbergen vanochtend gelukkig gewoon meegekregen. Flinke doos, geen kooi bij mij. Doorlussen van deel A naar B is inderdaad wat omslachtig maar te doen.

De stickers zijn juist op de cakes, deel A begint met 30mm op de filmpjes en deel B eindigd juist met 30mm op het filmpje.
Even voor de zekerheid de schoten geteld.
Je weet nooit of de chinezen de juiste stickers op de juiste serie plakken, in dit geval wel 😄

Onze eerdere Color Hypnose-bestellers hebben zojuist een persoonlijke email van ons ontvangen.

Heb jij deze topbak eerder bij Huisman Vuurwerk besteld? Lees dan gauw die email!

Ik ben er ook een beetje pissig over, stond er om 9:30 nu mag ik met de voucher straks meer dan een uur heen en meer dan een uur terug en kwam er eigenlijk op neer dat het mijn eigen probleem was, ik mocht ook mijn geld terug.
Nou heel begrijpelijk zeg. Zeer balen. Wat was hun verhaal? Is ie er morgen wel? Ik moet namelijk morgenochtend vroeg mijn bestelling afhalen.. geen mail gehad niks dus maar hopen op het beste.

Komt vanmiddag/morgen. Hij zou vandaag van de boot komen
Ah das niet best, dan vrees ik het ergste. Probeer ze te bellen maar er wordt niet opgenomen helaas. Moet er morgen tussen 7:30 en 8:00 zijn maar als die kist er dan nog niet is maar later wel zou dat wel fijn zijn om te weten. 2x rijden is niet wenselijk.

Hopen op het beste man.. 🤞

Ah das niet best, dan vrees ik het ergste. Probeer ze te bellen maar er wordt niet opgenomen helaas. Moet er morgen tussen 7:30 en 8:00 zijn maar als die kist er dan nog niet is maar later wel zou dat wel fijn zijn om te weten. 2x rijden is niet wenselijk.

Hopen op het beste man.. 🤞
Mij werd verteld vanmiddag maar krijg ze ook niet te pakken

Color Hypnose morgen bij Huisman Vuurwerk verkrijgbaar!!

Heb je 'm eerder bij Huisman Vuurwerk besteld: check jouw mail.

Niet bij ons besteld maar wel interesse om er morgen één bij ons te scoren? Stay tuned! Aanvullende info volgt z.s.m.!

Bellen, mailen, PM, enz. heeft nu echt even geen zin, graag jullie begrip hiervoor!

Dat is top nieuws voor velen denk ik zo!

Ik ga hem toch buiten de doos aan elkaar lonten en zet ze dan op straat achter elkaar. Het ziet er stevig genoeg uit met die plaat die eronder is gelijmd. Ben anders bang dat de een de ander aansteekt onderweg en alles tegelijk gaat. Dat zou zonde zijn.

Dat is top nieuws voor velen denk ik zo!

Ik ga hem toch buiten de doos aan elkaar lonten en zet ze dan op straat achter elkaar. Het ziet er stevig genoeg uit met die plaat die eronder is gelijmd. Ben anders bang dat de een de ander aansteekt onderweg en alles tegelijk gaat. Dat zou zonde zijn.
Nee hoor, gaat niet gebeuren..

Back
Bovenaan