Waltr
VWC lid
Echt waar? Ow sorry dat wist ik nietDat is heel normaal hoor. Van hardlopende producten zijn vaak meerdere productie batches in 1 jaar.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Echt waar? Ow sorry dat wist ik nietDat is heel normaal hoor. Van hardlopende producten zijn vaak meerdere productie batches in 1 jaar.
Ja das dus het kutte. Ik heb die omdoos niet. Verhaal wordt steeds vager. Maar goed, dat is hier ook al gezegd, labels/dozen zijn ook niet alles. Ik hou maar de labels aan op de cakesBij mij sprak de buitenste omdoos ook de doos binnen de kooi tegen.
Vertaling buitenste doos op de derde afbeelding.
Ik hoop het, ik heb BZou dit het verschil tussen productkwaliteit B en C betekenen?
https://www.americanpyro.com/frequently-asked-questions
Hier precies hetzelfde, waaiers ook. De rest lekker de lucht inHier nog een 49er van uitgeleverd gekregen maar deze blijft mooi in zn hok met de voorspelde windkracht 5-6...
Hier precies hetzelfde. Zeker mooie doos maar ik had niet de "wauw, die moet er volgend jaar weer komen"Deze deed t hier ook prima. Had hem voor het eerst en voor 100 euro zeker geen spijt van. Maar stiekem had ik meer verwacht van deze goud klassieker.