Valk Vuurwerk Nijverdal

Beste @subarufreak,

Vandaag, net zoals waarschijnlijk andere kopers, de mail gekregen dat de triple thunderking zoals eerder op dit forum was aangegeven is afgekeurd en er een vervangend artikel wordt meegegeven.

Vraag: nou wekt bij mij dat de nieuwsgierigheid wat dat artikel is? Kan hier iets over gecommuniceerd worden of is dat nu nog iets te vroeg om het daarover te hebben?

Beste @subarufreak,

Vandaag, net zoals waarschijnlijk andere kopers, de mail gekregen dat de triple thunderking zoals eerder op dit forum was aangegeven is afgekeurd en er een vervangend artikel wordt meegegeven.

Vraag: nou wekt bij mij dat de nieuwsgierigheid wat dat artikel is? Kan hier iets over gecommuniceerd worden of is dat nu nog iets te vroeg om het daarover te hebben?
Goedenavond

Daar is het helaas nog te vroeg voor, maar wij doen er alles aan het netjes ( voor hello fireworks) op te lossen 😉.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Afhalen van mn bestelling ging vlot. Alleen jammer dat circa 60% van het assortiment was uitverkocht om 19.30. Had nog graag iets extras gekocht.

Was graag nog een keertje terug gekomen. Maar om nu weer in totaal 2,5 uur in de auto te zitten, met het risico dat er weer het 1 en ander op is. Ga ik niet meer doen
Logisch natuurlijk ( weet niet waar je naar opzoek was ?).
Maargoed je bent nogmaals van harte welkom mocht jij je toch nog bedenken .

Met vriendelijke groet

Doet Valk niet meer aan de vuurwerkshow? Zal wel niet, want ik vraag me dit al jaren af. Die shows/demos waren vroeger echt heel goed.

Waarom niet meer?

Het was goed geregeld en de nazorg ook goed.

Ik haalde zaterdag mijn bestelling op, maar deze stond niet klaar. Na een tijdje zoeken hebben ze mijn bestelling bij elkaar gezocht in de bunker en meegegeven. Dit gebeurt soms, geen probleem verder.

's Maandags werd ik gebeld: 'Uw pakketje (sic) staat klaar en is zaterdag niet opgehaald. Komt u deze nog ophalen?' Dus ik gaf aan dat ik de boel al in huis had.

Super van Valk Vuurwerk dat ze even controleerden of ik het was vergeten.

Volgend jaar Dit jaar ga ik weer een bestelling plaatsen. Wanneer gaan jullie weer open? 🤣

Back
Bovenaan