Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niemand die de vuurwerkklem gebruikt? Handig ding, gebruik hem al jaren en sindsdien nooit meer last gehad van omgevallen potjes. Ideaal.
De paaltjes zaten inderdaad los in het zakje en moesten nog in het plankje geslagen/getimmerd worden.
Er zat zelfs nog een pvc-buisje bij voor de verboden vuurpijlen, dus ik denk dat de setjes al wat ouder waren.
Verder is het wel handig reserve-elastiekjes te hebben, mocht er een doorbranden door een (reserve)lontje of als een cake in de brand vliegt.
Ik gebruik ook de klem al jaren bij cakes. Echt een super fijn ding nog nooit wat omgevallen en je kunt ook fatsoenlijk snel een nieuwe cake er in zetten.Niemand die de vuurwerkklem gebruikt? Handig ding, gebruik hem al jaren en sindsdien nooit meer last gehad van omgevallen potjes. Ideaal.
Niet alleen nuttig bij instabiele producten, gewoon bij alle producten die in de klem passen gebruiken zou ik zeggen.Klem gehad, maar die is ergens gesneuveld. Ik gebruik nu stenen en ik koop weinig tot geen instabiele producten meer.
Ik ben ook al een tijd opzoek om zo'n klem aan te schaffen en verbaas mij over het geringe plaatselijke aanbod. Ik ga er niet speciaal voor rijden en verwacht dus de ouderwetse bakstenen te gebruikenOok jaren lang een klem gehad, werkt echt perfect en zeker als je nog geen lege cakes hebt die je kan gebruiken als versteviging. Alleen is die van mij blijkbaar met oud en nieuw achter gebleven ergens. En jammer genoeg verkopen ze dit soort dingen amper ergens, je zou verwachten dat importeurs dit juist grootschalig aanbieden in verband met de visie op geen omvallende cakes meer.
ik zie online wel een aantal winkels maar ver verspreid over het land. Jammer dat het niet lokaal te koop is of via de post te verzenden ( het is maar een aluminium klem en geen vuurwerk natuurlijk )