Coconut Bounty

Vandaag ook zijn broertje gezien, de een op een omlabeling waar geen apart topic van is; Vuurwerkmania - Strobe Willow.

Ondanks eerdere berichten (wat al heel gek zou zijn), is deze ook kooiloos.

IMG_1096-compressed.jpeg

IMG_1095-compressed.jpeg

Al was de Coconut Bounty op de demo juist iets minder Strobe Willow waardig dan de geschoten sample en de product video. Juist die Strobe Willow en tail vond ik zo gaaf.

Sample is omlabeling van Funke/Argento product uit de goede fabriek. Coconut productie is kopie baksel uit een slechtere fabriek.

Alsof je een A merk reclame maakt en vervolgens huismerk verkoopt.

Vandaag ook zijn broertje gezien, de een op een omlabeling waar geen apart topic van is; Vuurwerkmania - Strobe Willow.

Ondanks eerdere berichten (wat al heel gek zou zijn), is deze ook kooiloos.

Bekijk bijlage 1805404

Bekijk bijlage 1805405

Al was de Coconut Bounty op de demo juist iets minder Strobe Willow waardig dan de geschoten sample en de product video. Juist die Strobe Willow en tail vond ik zo gaaf.
yess eindelijk een foto, ik hoop stiekem ook op een wonder dat deze beter dan de bounty presenteert, ik weet natuurlijk dat dat niet kan maar ik loop hier lekker te fantaseren.

Ik ga hem met de jaarwisseling wel filmen. En mocht die zwaar tegenvallen ga ik gewoon mn geld terug vragen aan de winkel. En die mogen het dan mooi oppakken met de importeur.

Zie nu dat er een klein beetje lacherig over gedaan word. Maar mocht iedereen dit nu doen na dit product. En desnoods via Vuurwerkmania zelf.

Denk als je een clubje verzameld je nog best sterk kan staan. Omdat het pure misleiding is.

Laatst bewerkt:
Ik ga hem met de jaarwisseling wel filmen. En mocht die zwaar tegenvallen ga ik gewoon mn geld terug vragen aan de winkel. En die mogen het dan mooi oppakken met de importeur.

Zie nu dat er een klein beetje lacherig over gedaan word. Maar mocht iedereen dit nu doen na dit product. En desnoods via Vuurwerkmania zelf.

Denk als je een clubje verzameld je nog best sterk kan staan. Omdat het pure misleiding is.
Je hebt nu productie gezien op de demo.
Of op video.
Dus of kijken of je hem kan omruilen of geld terug kan krijgen als je niet tevreden bent.
Of het accepteren en hem gewoon afsteken.

Jij gaat het product afsteken om vervolgens geld terug te vragen.
Terwijl je weet wat je kan verwachten.
Klopt voor geen meter.

Back
Bovenaan