Vuurwerktm
VWC lid
Uiteraard meegedaan! niet de makkelijkste maar zeker een leuke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zou echt mega zijn!De laatste uren van deze prijsvraag zijn ingegaan. Heb je nog niet meegedaan? Doe dit dan snel en wie weet win jij wel 1 van de 5 toffe prijzen!
Ik heb de stormaansteker erbij, die zag ik ook als special : - )Auw hier hetzelfde behalve bij vraag 9 had ik €645.. de artikelen waren bij mij allemaal ronde getallen en volgens mij klopt dat ook?
Bekijk bijlage 1805328
Had hetzelfde alleen nummer 9 had ik ook 645 excl 20% gratis uitzoeken en excl de 0,25 verpakkingspulmijn antwoorden
1. 2016
2. Bunkerfans, family fiesta fireworks, oriental fireworks, pyromann, vuurwerkbunker specials en x-cite fireworks
3. 20%
4. 208 schoten
5. Furious clouds
6. 8
7. The crazy mistress, eastern nights, untamed dragon, dark empress, samurai strike
8. 4 stuks, te noemen: 2016 - pijnacker, 2017 - IJsselstein, 2018 - Pijnacker, 2019 - 's Gravezande
9. 647,99
10. Kruitfunding.
Succes iedereen![]()
> Wint de Coconut BountyIk wilde mijn antwoorden vergelijken.. ik zag dat ik gewoon 1 vraag dubbel heb beantwoord
Ik heb ook altijd pech
Dezelfde antwoorden alleen bij 7 had ik: The Crazy Mistress, Eastern Nights, Untamed Dragon, Dark Empress en de Samurai StrikeOh, die van mij zijn toch wat anders...
Vragen:
1. 2016
2. Oriental fireworks
XCITE Fireworks
Pyromann Feuerwerk
Family Fiesta Firework
Bunkerfans
Riakeo
3. 20%
4. 208 schoten totaal
5. Furious Clouds
6. 8 artikelen
7. BunkerBiem, Bunkerblaster, Hypersturm, Into the wild & Sakura Sparkles
8. 6 stuks
15 december 2016 Pijnacker
14 december 2017 Ijsselstein
20 december 2018 Pijnacker
21 december 2019 "S Gravenzande
26 november 2022 Milheeze
20 december 2022 Katwijk aan zee
9. €645,-
10. Kruitfunding
Ik ben uitgegaan van “Ontdek onze collecties” op de website, daar staan er precies 6: https://vuurwerkbunker.nl/Riakeo is toch geen lijn van vuurwerkbunker.. zijn der zoveel ingestonken?
De belangrijkste van allemaal ontbreekt daar.. bunker specials.. die had erbij gemoeten en riakeo eraf. Maargoed ben benieuwd wat de uiteindelijke goede antwoorden zijn.Ik ben uitgegaan van “Ontdek onze collecties” op de website, daar staan er precies 6: https://vuurwerkbunker.nl/