Stuifie
VWC lid
Twijfel ook om even door naar Vathorst te gaan voor de 4 seasons.Hahah dat is eigenlijk 1 van de boxen die ik hoop te kunnen bemachtigen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Twijfel ook om even door naar Vathorst te gaan voor de 4 seasons.Hahah dat is eigenlijk 1 van de boxen die ik hoop te kunnen bemachtigen![]()
Zijn er maar 2 van begreep ik.Twijfel ook om even door naar Vathorst te gaan voor de 4 seasons.
Dan twijfel ik niet meerZijn er maar 2 van begreep ik.
lijstje update na annulering Vathorst
Dik gedrukt erbij en doorgestreept eraf. Gekozen voor wat zekerheden compounds en voor de rest langs bij Vathorst de 30e, kijken wat er nog te scoren valt.
- Color hypnose
- Break Out
- Coconut Bounty
- W-Triple Layer
- Lion
- Insane crown bomber
- Dog
- All in the mix
- Lantern festival
- 2x Caïro Crackling
- Luftpfeifer
- Knetterton
- Airforce 1
- Dragonfly
- Cucurachas
Royal Match (crackle king)Spitzen PalmenThermal Juwels 1.2''Riakeo 500Monster RideDance Crew2x Dumbum 16/20mmPyro 5Bloody ChameleonSilver Ice
zou ik hier is naar kijkenIk ben erg tevreden met de verscheidenheid aan effecten/leveranciers (enige wat ik nog "echt" mis is een mooie colour dahlia bak
Toch nog aangevuld met:Hallo Allemaal,
Ik heb deze bestelling nog een klein beetje aangevuld met het volgende:
Spain Fanstyle
Triplex Shooter TXC452 3X
Lesli Double Gold 2X
Lesli Bommenwerper 2X
Lesli Blue Camuro 2X
Lesli Next Mistery Mines 2X
Lesli Happy Pearls 2X
Lesli Pontificaal 2X
Nu heb ik alleen een vraag over mijn bestelling, Zijn er mensen die wat ervaring hebben met een volgorde aanbrengen in een show?
Ik steek rond 20:00 het E.e.a af bij mijn ouders die wonen mooi buiten af en wil om 00:00 thuis natuurlijk een dikke klapper maken.
Is hiervoor een apart topic om dat te bespreken?
In iedergeval iedereen al vast hele fijne kerstdagen gewenst, alle verkopers goede verkoop en natuurlijk allen een hele veilige jaarwisseling
Euh, lig je dan niet zelf gekneveld in die kofferbak?Mijn lijstje schijnt nog niet compleet te zijn,ik word binnenkort schijnbaar voor t 1st "ontvoerd" om in duitsland te gaan gluren.
Er zal dus nog wel iets blijven plakken aan de kofferbak,al weet ik nog niet waar we heen gaan en bij wie![]()
Niet te veel hè,Mijn lijstje schijnt nog niet compleet te zijn,ik word binnenkort schijnbaar voor t 1st "ontvoerd" om in duitsland te gaan gluren.
Er zal dus nog wel iets blijven plakken aan de kofferbak,al weet ik nog niet waar we heen gaan en bij wie![]()
1x Turbo Display Box1x Color hypnose 244
1x Crown insane bomber
1x 1,2 Total event box
2x King crackling
1x Pyro League
1x Centurion
2x Fountain 888
2x Fountain 999
1x 1.2" Color Cream 100sh
1x Unleash the Beast 100sh
1x Extreme Mixed Caliber
2x Avalanche Thunder