Color Hypnose 244’s

Deze zijn ook geleverd zonder kooi....

😒

Maar hebben we een voorbeeld ergens wat Rubro/Mania kan met een compound in 25 of 30mm zonder kooi? Een product van het afgelopen jaar of ergens een winkeliers demo van dit jaar waar iets is geschoten? Het zal geen directe vergelijking kunnen zijn, maar wellicht geeft het een richting op z'n minst.

Maar hebben we een voorbeeld ergens wat Rubro/Mania kan met een compound in 25 of 30mm zonder kooi? Een product van het afgelopen jaar of ergens een winkeliers demo van dit jaar waar iets is geschoten? Het zal geen directe vergelijking kunnen zijn, maar wellicht geeft het een richting op z'n minst.
Lucky 19 (Rubro’s naam van de Big 19) presteert kooiloos als vanouds 👌
Ze kunnen het wel!

Voor deze nieuwe producten ben ik erg benieuwd naar de Huisman demo en anders naar einde jaars straatvideo’s.

Heeft een freak hier niet connecties met de ILT? Kleine moeite toch om even een filmpje op te nemen tijdens het keuren nu hij toch binnen is? :p
Ik zal morgen m’n collega’s even lief aankijken. Maar dan weet je wel zeker dat deze wél een steekproef krijgt. Wil je die gok wagen?
Of toch liever de december kruitstress behouden en zelf de 31e je conclusie trekken? 👌

Mooi blokkie hoor!
Wat is het gewicht van dit blokje?
Gek dat in eerste instantie gezegd werd dat dit artikel met kooi geleverd zou worden?

Kan trouwens zonder kooi nog top uitvallena

Ik zal morgen m’n collega’s even lief aankijken. Maar dan weet je wel zeker dat deze wél een steekproef krijgt. Wil je die gok wagen?
Of toch liever de december kruitstress behouden en zelf de 31e je conclusie trekken? 👌

In principe kent de importeur de regels en waar naar gekeken wordt bij het keuren. Ook al is het regelmatig afkeur om niks (in onze ogen), mogen we ook blij zijn dat producten in Nederland eerst worden gekeurd. Zeker wanneer je bekijkt hoe 'vuurwerk' in de media wordt weggezet, blijft het een sterk argument dat vuurwerk in Nederland eerst door de keuring moet komen alvorens het in de schappen kan komen te liggen. En: ik sta ook niet achter het keuren, vind het maar onzin. Maar het is wel de werkelijkheid wat in Nederland gebeurt.

Dus ik zeg kom maar op met dat filmpje ;-)

Back
Bovenaan