Pyro-adam
VWC lid
Vuurwerkbreda, excuses was 37,50 jaWaar was dat toen? Heb hem dit jaar nog nergens onder de 45 gezien, maar kan aan mij liggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vuurwerkbreda, excuses was 37,50 jaWaar was dat toen? Heb hem dit jaar nog nergens onder de 45 gezien, maar kan aan mij liggen.
Waar is hier als ik vragen mag. Hier in amsterdam is ook alles veel duurder. Daarom ga ik ook altijd naar het oosten of zuidenHelaas kan ik niet ver reizen is veel hier duurder dan in andere dele van het land (zo voelt het)
in en rondom Den HaagWaar is hier als ik vragen mag. Hier in amsterdam is ook alles veel duurder. Daarom ga ik ook altijd naar het oosten of zuiden
Ik heb hem recent voorbij zien komen en basis daarvan zeg, volmondig ja. Dat ding ging als een malle tekeer, stond er echt van te kijken, had nooi gedacht dat uit 20mm te zien. Zou nooit 50 euro aan 500grammer uitgeven maar dit is de uitzondering. We gaan de reacties op de nieuwe hier binnenkort zien.Zie ‘m voor net geen 50 euro te koop staan. Is ie dat ook nog waard? Wel dikke fomo als ik de filmpjes hier zie zeg…
Daar ga je zeker geen spijt van krijgen!!Top, door bovenstaande reacties overtuigd dat deze er dus gewoon bij moet komen. Thanks!![]()