Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toch weer die red bull op P1!Je ziet hier op dit kaartje dit we aanstaande week een wisselvallige week krijgen kwa wind. Hoe hoger de lijntjes hoe meer wind. (Zie 1)
De week erop zie je duidelijk veel minder lijntjes hoog uitkomen. En het gemiddelde flink zakken. (Zie 2).
Allemaal nog erg onzeker. Maar naar mijn inziens zeker positief.Bekijk bijlage 1805131
Sterke tendens inderdaad, en op termijn als dit moet 't heel raar lopen als dat patroon (met onzekerheidsmarge) niet waarheid zal worden. Met dan max 5-6ms (~4bft) is het prima stoken!Je ziet hier op dit kaartje dit we aanstaande week een wisselvallige week krijgen kwa wind. Hoe hoger de lijntjes hoe meer wind. (Zie 1)
De week erop zie je duidelijk veel minder lijntjes hoog uitkomen. En het gemiddelde flink zakken. (Zie 2).
Allemaal nog erg onzeker. Maar naar mijn inziens zeker positief.Bekijk bijlage 1805131
Dit zou mooi zijn
hoop dat je gelijk gaat krijgenZou mijn gevoel dan toch kloppen?
Heb al weken het gevoel dat we prima stookweer gaan krijgen.
Accuweather zegt nu voor de laatste 4 dagen een wind van 9 tot 12 km per uur dus windkracht 2-3.
Laat die kooiloze coconut bounty maar komen![]()
krijgen we dan geen mist? bij lage wind :oNu niet allemaal naar Sweetlake komen, nog even afwachten.. maar ziet er tot nu toe goed uit
Bekijk bijlage 1805129
Alles kan nog gebeuren, maar voor nu ziet het er iig beter uit dan afgelopen jaar.
Alu hoedje opnoem mij een complot denken maar ik ben er ondertussen heilig van overtuigd dat het knmi de opdracht krijgt het slechtste weerbericht te geven voor 31 december… op weer online enzo kan je nu ook zien sat ze voorspellen en daar staat windkracht 4 met windstoten tot 45kmh…. Vorig jaar voorspelde ze ook een soort monsoon maar puntje bij paaltje was het een stuk minder heftig
sorry ff offtopic : ik hoop dat het 160mil aan gaat tikkenMooie bijkomstigheid bij mooi weer is dat de verkoopcijfers ook door het dak schieten.
Wat toch ook weer een signaal afgeeft naar de beleidsmakers lijkt me.
Denk dat de verkoopcijfers sowieso al een record gaan halen dit ivm de grenscontroles.