Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2024/2025

Wordt allemaal bij Bruls in de tuin gezet :D

ontopic; Volgens mij gaat veel gewoon weer in het buitenland de verkoop in. waaronder duitsland,belgie zie je vaak ook artikelen die voor de nlse markt bedoeld waren.

ook leuk als importeur, mensen kopen je compound, wordt deze afgekeurd want "te goed", krijg je hier in NL een vervanger aangeboden via je winkel maar de echte liefhebbers kopen alsnog de box in duitsland erbij :P double dip

ook leuk als importeur, mensen kopen je compound, wordt deze afgekeurd want "te goed", krijg je hier in NL een vervanger aangeboden via je winkel maar de echte liefhebbers kopen alsnog de box in duitsland erbij :P double dip
Is mss 0.001% van de vuurwerkkopers die dat doen.... weegt bij lange na niet op tegen de kosten die ze maken door afkeur.

Zie de lijst van vorig jaar :(
Thanks Knet, nooit geweten dat het elk jaar om zoveel producten ging, zijn er nogal wat!

Ik heb zojuist Lesli gesproken. Van de meeste Lesli-artikelen die op dit moment in de Startpost staan, is geen officiële melding voor afkeur omdat daar meerdere batches van beschikbaar zijn. Vooralsnog geldt dat alleen de East Meets West volledig is afgekeurd en dus echt helemaal niet komt. Alle andere in de Startpost genoemde Lesli-artikelen zullen bij de meeste winkels gewoon beschikbaar zijn en dus uitgeleverd worden.

Ik heb zojuist Lesli gesproken. Van de meeste Lesli-artikelen die op dit moment in de Startpost staan, is geen officiële melding voor afkeur omdat daar meerdere batches van beschikbaar zijn. Vooralsnog geldt dat alleen de East Meets West volledig is afgekeurd en dus echt helemaal niet komt. Alle andere in de Startpost genoemde Lesli-artikelen zullen bij de meeste winkels gewoon beschikbaar zijn en dus uitgeleverd worden.
Bij de betreffende artikelen is een opmerking toegevoegd. Bedankt voor de aanvullende informatie.

Nou ik vind het een prima vraag, waarom niet een lijst neerzetten met al geteste producten welke niet zijn afgekeurd? Dan weet je dat je daarmee geen afkeurrisico meer loopt.

Ik heb dus gehoord dat een vonk de grond raakte van de batch 2024, volledig afgekeurd. 2023 schijnt ook afgekeurd te zijn, als je vinger op de aangestoken lont houdt krijg je brandwonden.
Ook schijnen ze met een beetje wind al om te vallen, goed oppassen dus en gebruik bij voorkeur een vuurwerkklem ;)

Is er ook een lijst van artikelen die al wel zijn goedgekeurd, dat is een wat leuker lijstje om bij te houden... :)
Nou ik vind het een prima vraag, waarom niet een lijst neerzetten met al geteste producten welke niet zijn afgekeurd? Dan weet je dat je daarmee geen afkeurrisico meer loopt.
Je mag gerust een topic aanmaken om dat in bij te houden hoor. Die informatie is alleen weinig voorhanden dus het kan lastig zijn om zo'n topic goed gevuld te krijgen.

Je mag gerust een topic aanmaken om dat in bij te houden hoor. Die informatie is alleen weinig voorhanden dus het kan lastig zijn om zo'n topic goed gevuld te krijgen.
Nou ik zou niet weten hoe ik aan die informatie zou moeten komen, maar als het inderdaad lastig is om te verkrijgen dan houdt het op natuurlijk.

Wat heeft lesli wel niet uitgehaald om zoveel(al dan niet gedeeltelijke) afkeur te krijgen van het il&t. Ik hou mn hart vast want als ze nu al zo veel van lesli gaan afkeuren dan is het hek van de dam...

Wat heeft lesli wel niet uitgehaald om zoveel(al dan niet gedeeltelijke) afkeur te krijgen van het il&t. Ik hou mn hart vast want als ze nu al zo veel van lesli gaan afkeuren dan is het hek van de dam...
Lekker voor ze! Misschien dat onze Leo nu eens een keer het echt op gaat nemen dan voor onze vuurwerktraditie/hobby ipv alles maar te laten verbieden en ja en amen roepen

Lesli dat is toch allemaal rommel, Lesli boeit niemand. En alles kooi loos bij deze prutsers. Eigenlijk zouden ze Lesli moeten boycotten.

Zoveel? Is bijna niks. Zij hebben rond de 500 artikelen in hun assortiment...

Back
Bovenaan