[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

En dan hierbij voor het sluiten van de markt nog even mijn dankwoord aan jullie! Want ik heb inmiddels meer dan voldoende PM berichten ontvangen van jullie die een Jackhammer willen omruilen. Super fijn natuurlijk!

Ik stem deze week even een en ander af en dan ontvangen de 'gelukkigen' van wie we de Jackhammer vervangen van mij nog een PM deze week. Veel dank voor het meedenken nogmaals! Een 10/10 :d

Fijne avond, Jan

Goedenavond allemaal,

De Black Friday deals staan klaar en de speciale actieprijzen gaan in van donderdag op vrijdag nacht. Ze lopen 24 uur lang en zijn dus alleen beschikbaar op vrijdag 29/11 (zoals het hoort). Zijn jullie ready? :handsup:

Zoals altijd zijn er limieten ingesteld qua aantallen voor deze speciale prijzen (ook voor vrienden :p)

Als ik morgen tussendoor tijd heb, zal ik nog een mooi plaatje opmaken.

Fijne avond!

Groeten, Jan

Goedenavond allemaal,

De Black Friday deals staan klaar en de speciale actieprijzen gaan in van donderdag op vrijdag nacht. Ze lopen 24 uur lang en zijn dus alleen beschikbaar op vrijdag 29/11 (zoals het hoort). Zijn jullie ready? :handsup:

Zoals altijd zijn er limieten ingesteld qua aantallen voor deze speciale prijzen (ook voor vrienden :p)

Fijne avond!

Groeten, Jan
Jan, maak je niet druk joh. Ik maak dat plaatje wel hoor! DM de namen en prijzen maar :p

Goedenavond allemaal,

Fijne avond!

Groeten, Jan
Ben benieuwd Jan! Succes met deze actie wederom en ik hoop nog wat moois toe te kunnen voegen.

De artikelen staan klaar - categorie ook. Let op, prijzen gaan automatisch dus nog aangepast worden! De huidige prijzen zijn niet de Black Friday prijzen :)

Black Friday deals zien? --> Klik hier

Let op! Voor het ochtendblok zijn alleen de op=op artikelen beschikbaar! We zitten vol liefhebbers of jullie hebben ons praktisch leeggekocht; zo kun je het ook omschrijven :bonk:

Laatst bewerkt:
De artikelen staan klaar - categorie ook. Let op, prijzen gaan automatisch dus nog aangepast worden! De huidige prijzen zijn niet de Black Friday prijzen :)

Black Friday deals zien? --> Klik hier
Als dit nog niet de prijzen zijn, dan gaan veel rug gebroken worden. Enige idee om hoelaat ? 00:00 of om 00:01. Vandaag wordt het nachtdienst

Laatst bewerkt:
Goedenavond allemaal,

Fijne avond!

Groeten, Jan
Gaan heel wat ruggen gebroken worden als het nog goedkoper wordt...

Back
Bovenaan