Caïro Crackling

Hier regio Drechtsteden staat de Cairo helaas voor €37,50 per stuk, of de Ultimate Chry voor €35 ..... dat is me toch een heel stukkie te duur €225-€210 per vol karton.. . Dan mij maar een vol karton van de Piranha van China Red hoor...

Hoop dat batch ‘24 deze kan evenaren, wat een topding was die vorig jaar. Zou wel echt typisch zijn als de nieuwe batch ruk is, nu ik er 12 in bestelling heb staan😅
Dan geven we gewoon jou de schuld haha. Komt vast goed!

Blijft mooi dat velen niet van de (overdaad) aan crackling houden, maar dit 1 vd meest populaire producten is. En ik ben zelf precies zo hoor, zo'n heerlijke beuker! Los al geweldig maar ik gok dat de meesten hier 'm wel met meerdere tegelijk zullen schieten, gaan we hier ook doen, kijk er naar uit!

Ben erbij geweest en doordat de schietlijsten op waren en de omroeping niets van klopte, niet opgevallen dat deze geschoten is, maar ik herinner mij hem nu wel weer door een tip van iemand anders. Deze was echt slecht te noemen. Als dit batch 2024 is, is hij er heel erg op achteruit gegaan. Leek wel een 20mm budget potje, crackling ook niet hard te noemen, burst amper aanwezig, al helemaal omdat het 30mm is...

Ben erbij geweest en doordat de schietlijsten op waren en de omroeping niets van klopte, niet opgevallen dat deze geschoten is, maar ik herinner mij hem nu wel weer door een tip van iemand anders. Deze was echt slecht te noemen. Als dit batch 2024 is, is hij er heel erg op achteruit gegaan. Leek wel een 20mm budget potje, crackling ook niet hard te noemen, burst amper aanwezig, al helemaal omdat het 30mm is...
zeker, vond de ti fury beter, en dat voor een nl knalcakeje 20mm

Hopelijk komt hij bij aankomende demo’s beter uit de verf of betreft dit een hele kleine batch.

Op de demo van Magnum zelf was toch ook de 2024 versie geschoten?

Hopelijk komt hij bij aankomende demo’s beter uit de verf of betreft dit een hele kleine batch.

kan zijn dat ze vorige batches gebruikt hebben omdat die beter is, maar ik zou effe afwachten aangezien er nog genoeg demos komen die de cairo gaan schieten

Dit heb ik toen ook gelezen, maar durf dat niet met 100% zekerheid te zeggen.

Magnum demo waren niet allemaal 2024 batches die ze hebben geschoten, dus kan zomaar zijn dat de cairo daar er nog 1 uit een oude batch was.

Back
Bovenaan