mrcooksz
VWC lid
Toch gewoon het meest benieuwd naar de rest weet ik wel zeker.Toen wij jou eergister in de shout de coconut bounty lieten zien zei je nog “ Ja mooi dat goud en blauw maar er mist iets voor mij “. Watskeburt? ( in de schuur )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toch gewoon het meest benieuwd naar de rest weet ik wel zeker.Toen wij jou eergister in de shout de coconut bounty lieten zien zei je nog “ Ja mooi dat goud en blauw maar er mist iets voor mij “. Watskeburt? ( in de schuur )
Daar staat mooi spul tussen! Vet dat je de Kingsmen en de Hamlet nog hebt kunnen bemachtigen. Tipje: Die laatste echt alleen stoken met windstil weer, anders echt zonde van deze prachtbox.Bekijk bijlage 1803655
Leuk dat Canva, ook maar eens geprobeerd dit is het grootste deel dit jaar van ons!
24,9 kilo.. keurig gedaan, mooie producten!hier ook nog wat lol gehad met canva![]()
Mooi lijstje! Waar kijk je het meest naar uit?hier ook nog wat lol gehad met canva![]()
thanks! ik ben erg benieuwd hoe die color hypnose box zal presteren. en hier gaan er zelfs 2 tegelijk de lucht in, dus hopen dat het iets wordt.Mooi lijstje! Waar kijk je het meest naar uit?
Ik zie dat nu pas hahaLolz en dan die muts van Zsazsa erbovenop hahaha
Ook maar eens met Canva gaan werkenhier ook nog wat lol gehad met canva![]()
Ondertussen een philadelphia spitters bijgekocht. Iets minder bescheiden lijstje al dus...Mijn bescheiden lijstje tot nu toe:
- Gold Dakota 75s (25mm)
- The Legend Pack 3x20s (30mm)
- Dividir 12s (30mm)
Leugens! Tis 26,6 kilo!24,9 kilo.. keurig gedaan, mooie producten!
+ 4x Double ElementsAangeschaft:
3x Philadelphia Spitters
1x Extreme Willow
1x Pyroshow Blue Maroon
10x Titanium Crackling Fountain
3x Avalanche Thunder
4x Monsterride
1x Special Willow Stars 30MM
1x Extreme TI Thunder 108 shots
2x Transbomber
1x 1.2" Insane Crown Bomber
1x Light Water Valley
1x Technov Hangover Box 144's
1x Buurt Assortiment 1.0 (!)
4x Double Elements
Overgebleven
Flink wat orc's en thunderlords
2 x heavy legends 25
En dit was het waarschijnlijk dan ook wel.
Wat we nog over hebben van vorig jaar:
- Herlat Masterblitz (1x)
- Herlat Hexablitz (1x)
- 0,8’’ Salute (1x)
- Zena Mini Salute (1x)
- Weco Tristan (1x)
- Weco Dare Devil (1x)
- Weco Bloody Mary (1x)
En de bestellingen tot nu toe:
- Zena Golden Crackling Willow
- Zena Thrym (2x)
- Moonwalker (China Red)
- Stinger Bees
- Monsters (De ORC's maar dan van China Red)
- Piranha (China Red)
Zelf heb ik The great wall, beauty en elegance besteld. Hou van de opbouw op de filmpjes. Soms moet je dingen gewoon proberen.Wat zijn jullie meningen en verwachtingen van riakeo Nederland. Twijfel om te halen …