1.2" Dahlia Madness

Zonde van de chrysanten, loop niet echt warm van die crackling krachtpatserij elke keer.
Ik heb een beetje hetzelfde, er zijn genoeg compounds met crackling er al in dus als het echt je ding is snap ik de Cairo wel.
Er is een ware crackling hype dus ik zie en hoor ze wel van de rest om me heen 😬
Ieder het zijne, toch?

als de dahlia's nou ns overheersen tov de chrys, en wat specialere kleuren- en/of combinaties ervan zijn, dan wordt het interessant. Tsja, we weten niet of het met of zonder kooi komt, dat we na straatervaringen er volgend jaar nog een kans mee kunnen grijpen.

Deze klopt toch niet met naam en effectomschrijving?! Lijkt me dat filmpje van Color Cream bij deze doos hoort. Vind deze niet bijster boeiend, niks onderscheidend, kan in straat anders zijn. Komt kooiloos over, duimen maar dat nwe ICB import nie ook zo is

Deze klopt toch niet met naam en effectomschrijving?! Lijkt me dat filmpje van Color Cream bij deze doos hoort. Vind deze niet bijster boeiend, niks onderscheidend, kan in straat anders zijn. Komt kooiloos over, duimen maar dat nwe ICB import nie ook zo is
Denk dat je gelijk hebt hoor! Hoop ik voor broekhof of china heeft de verkeerde omdoos gebruikt :d

Ik heb inderdaad ook het idee dat er filmpjes door elkaar zijn gehaald. Alleen lijkt deze me dan weer niet bij de Color Cream te horen.

Back
Bovenaan