Sierkoning
VWC lid
Hoop dat het een sensation word loop niet heel warm voor dit blok net zoals die cream ik moet het eerst zien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een beetje hetzelfde, er zijn genoeg compounds met crackling er al in dus als het echt je ding is snap ik de Cairo wel.Zonde van de chrysanten, loop niet echt warm van die crackling krachtpatserij elke keer.
Corolla Blue vibes.. vind hem wel eentonig maar vet!Filmpje online
Zou opzich hilarisch zijn als de stagiaire de filmpjes heeft verwisseld..Deze klopt toch niet met naam en effectomschrijving?! Lijkt me dat filmpje van Color Cream bij deze doos hoort. Vind deze niet bijster boeiend, niks onderscheidend, kan in straat anders zijn. Komt kooiloos over, duimen maar dat nwe ICB import nie ook zo is
Denk dat je gelijk hebt hoor! Hoop ik voor broekhof of china heeft de verkeerde omdoos gebruiktDeze klopt toch niet met naam en effectomschrijving?! Lijkt me dat filmpje van Color Cream bij deze doos hoort. Vind deze niet bijster boeiend, niks onderscheidend, kan in straat anders zijn. Komt kooiloos over, duimen maar dat nwe ICB import nie ook zo is
Je had 1 taak gevalletje.Zou opzich hilarisch zijn als de stagiaire de filmpjes heeft verwisseld..
Je moet even mijn reactie zien op de Color Cream... haha ik denk echt dat ze verwisseld zijnJe had 1 taak gevalletje.
Maar ik denk dat jullie wel gelijk hebben
Ja ik ben er inmiddels vrij zeker van. Dan mogen de mods denk even 2 topics schonen. Denk je goed bezig te zijn....Je moet even mijn reactie zien op de Color Cream... haha ik denk echt dat ze verwisseld zijn![]()
Laten we beginnen dat de importeurs het juist doen op YouTube.Ja ik ben er inmiddels vrij zeker van. Dan mogen de mods denk even 2 topics schonen. Denk je goed bezig te zijn....