grensknaller
VWC lid
Ik ga niet alleen voor de cake rijden
help @granddessert

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig…De 30mm is uitverkocht!
Jammer grensknaller maar deze zijn er uit. Zoek je toch nog wat anders uit? 20mm nog beschikbaar, maar wees snel want dat gaat niet lang meer duren.Ik ga niet alleen voor de cake rijdenhelp @granddessert
Jammer grensknaller maar deze zijn er uit. Zoek je toch nog wat anders uit? 20mm nog beschikbaar, maar wees snel want dat gaat niet lang meer duren.
Ik kruip straks achter de computer en zal dan de 30mm box bekend maken. Cake en 20mm zit nog wel wat beschikbaarheid op maar die zullen ook vanavond nog wel vallen normaal gesproken![]()
Wat hoop je?
Ik hoop op 100 schoten of meer, maar we gaan het zienWat hoop je?
Heb niet echt een product in m’n hoofd. Hoop wel op 100+ schoten en het liefst met kooi.Wat hoop je?
Yeap, te lang gewacht met het kiezen dus ook maar voor de 20mm ipv 30 gegaan!Was te laat, toch maar voor de 20mm gegaan![]()
de cake en 20mm zijn nog beschikbaar. even zoeken op 'mystery'Ik zie helemaal niet meer staan is alles al weg ?
Bedanktde cake en 20mm zijn nog beschikbaar. even zoeken op 'mystery'
Klik klik ==> https://donadonivuurwerk.nl/categorie/mysterydealsIk zie helemaal niet meer staan is alles al weg ?
Lekker, die stond nog op m'n wishlist dus dat scheelt mooi weer 15€ t.o.v. de freakprijs , dank voor de actieGoedenavond,
Dat ging weer rap! De 30mm was er alweer uit voordat ik mijn eten op had
En nu ik maar hopen dat ik geen dromen kapot ga prikken want ik zag zelfs 100 shots+ voorbij komen. Hopen mag natuurlijk, maar zelfs begin van dit seizoen hebben we zulke prijzen niet gehaald. Dus het is geen 100 shots maar wel een 75 shots voor jullie geworden... Uit dezelfde fabriek als de Break Out!
Bekijk bijlage 1802702