Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heel herkenbaar heheMuur bouwen, foto's en video's maken. Alles individueel bekijken en natuurlijk even lekker snuffelen er aan. Nog wat productvideos bekijken ookal heb ik dat de afgelopen maanden nonstop gedaan. Dan maar eens even rustig bijkomen van de lange dag shoppen. 's avonds met een biertje een traantje van geluk wegpinken dat alles weer gelukt is.
Muur bouwen, foto's en video's maken. Alles individueel bekijken en natuurlijk even lekker snuffelen er aan. Nog wat productvideos bekijken ookal heb ik dat de afgelopen maanden nonstop gedaan. Dan maar eens even rustig bijkomen van de lange dag shoppen. 's avonds met een biertje een traantje van geluk wegpinken dat alles weer gelukt is.
De eerste winkel op het lijstje gaat om 6:00uur open (Souman vuurwerk) daarna om 7uur boxum in vollenhove, 8uur wagenvoort. daarna meestal Vuurwerkbaron of Kevinsvuurwerkhal (verschilt nogal per jaar). Daarna stappen we zo snel mogelijk in de auto richting Duitsland en zijn we daar tot later in de middag om zo'n beetje elke winkel in de omgeving nordhorn van binnen en buiten gezien te hebben. Als we dan op de bank kunnen ploffen na zo'n dag en een nacht met maximaal 5 uurtjes slaap dan staan bij mij de oogjes wel scheef in de kop.Snuffelen ?
Ben je part time kruitsnuif hond dan ?![]()
Lange dag shoppen ?
Waar moeten we dan aan denken,wat is lang ?
Misschien je Nick aanpassen naar VuurwerkSnuiven?snuiven diep snuiven
Misschien je Nick aanpassen naar VuurwerkSnuiven?![]()
Ja ,met als hoofdvragen:Ik voel het "snuiftopic" aan komen![]()
Ook aan enkele dozen gelikt. Gewoon even proeven. Dat was sensationeel
Hangt er vanaf of de doos is geschoren tatsMet slagroom vraag dit voor een vriendin!
Als ik dat zo lees is het maar goed dat er geen 50mm single shots meer te krijgen zijn hè. Of is een 20mm tube toereikend?De eerste afhaaldag alles ontkooien en uitstallen. Labels bewonderen en de etiketten, in alle talen, lezen. Hardop.
De dagen hierna genieten. De collectie in allerlei posities filmen. Soms een paar mm opschuiven en/of draaien en dan opnieuw vastleggen. Muurtje bouwen in alle mogelijke variaties. Af en toe aaien, om de structuur van het karton optimaal te voelen en op te nemen. Aan de dozen ruiken en wegdromen en vaak traantje wegpinken van geluk. Afgelopen jaar, toen de familie even weg was, ook aan enkele dozen gelikt. Gewoon even proeven. Dat was sensationeel. Daarna weer snel droog geföhnd.
Mijn opa was een natuurmens en praatte veel met bomen en planten. Geïnspireerd door het betreffende topic hierover wil ik dat dit jaar ook bij het vuurwerk proberen. Erg benieuwd of dat de ervaring van afgelopen jaar gaat overtreffen.