RickGAE
VWC lid
Bij Jecor Vakbouwmarkt in Putten werkt de code niet met de Blue mine with golden spider tail? @Magnum Vuurwerk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Minimum bedrag is 167€ in je winkelwagentje. Met alleen dat artikel ga je dat niet redden gok ikBij Jecor Vakbouwmarkt in Putten werkt de code niet met de Blue mine with golden spider tail? @Magnum Vuurwerk
Ik had er nog 5 andere artikelen in zitten, waarmee de waarde ruim boven de 167 euro zat.Minimum bedrag is 167€ in je winkelwagentje. Met alleen dat artikel ga je dat niet redden gok ik
Hou je inIk had er nog 5 andere artikelen in zitten, waarmee de waarde ruim boven de 167 euro zat.
Bedankt voor jouw opmerking. Jecor beheert zelf zijn webshop en heeft daardoor ook zelf dit artikel toe kunnen voegen. Ze hebben 'm kennelijk niet gemarkeerd als artikel waar de korting vanaf gaat. Wij kunnen daar helaas niets aan doen, hiervoor dien je bij Jecor zelf te zijn. Gezien het tijdstip zal dat lastig worden...Bij Jecor Vakbouwmarkt in Putten werkt de code niet met de Blue mine with golden spider tail? @Magnum Vuurwerk
Helaas, dan toch nog even verder speuren of hij ergens anders wel met korting te vinden isBedankt voor jouw opmerking. Jecor beheert zelf zijn webshop en heeft daardoor ook zelf dit artikel toe kunnen voegen. Ze hebben 'm kennelijk niet gemarkeerd als artikel waar de korting vanaf gaat. Wij kunnen daar helaas niets aan doen, hiervoor dien je bij Jecor zelf te zijn. Gezien het tijdstip zal dat lastig worden...
ik heb zojuist het artikel de juiste vinkjes gegeven in onze webshop, dus je hoeft niet verder te speurenHelaas, dan toch nog even verder speuren of hij ergens anders wel met korting te vinden is![]()
Dank je wel!ik heb zojuist het artikel de juiste vinkjes gegeven in onze webshop, dus je hoeft niet verder te speuren. De korting werkt nu gewoon bij Jecor Vuurwerk.
Toch iets te vroeg gejuicht, het geld is om 20:45 van de credit card afgeschreven, maar ik heb geen bevestigingsmail, de winkelwagen is nog gevuld en er staat geen order in mijn account?
@Magnum Vuurwerk kunnen jullie kijken waar dit fout gaat? Ik zie ook geen order namelijk..Toch iets te vroeg gejuicht, het geld is om 20:45 van de credit card afgeschreven, maar ik heb geen bevestigingsmail, de winkelwagen is nog gevuld en er staat geen order in mijn account?
Dat is vervelend. Soms zit er vertraging tussen de payement provider en het bestelsysteem. Daar kunnen we niet eerder dan morgen naar laten kijken. Maar we gaan het hoe dan ook regelen.@Magnum Vuurwerk kunnen jullie kijken waar dit fout gaat? Ik zie ook geen order namelijk..
Had de mail al gestuurd, maar krijg nu net alsnog de bevestiging binnen.Dat is vervelend. Soms zit er vertraging tussen de payement provider en het bestelsysteem. Daar kunnen we niet eerder dan morgen naar laten kijken. Maar we gaan het hoe dan ook regelen.
@RickGAE: stuur je ons aub even een mail via [email protected] met daarin de details van jouw bestelling: welke artikelen, winkel, totaalprijs en tijdstip van bestellen. Dan gaan onze collega's en technisch partner daar morgen meteen naar kijken. Alvast bedankt.