Platinum Sensation

Heel bijzonder. Magnum zelf heeft ons bevestigd dat dit een kooi-product is.

Van wie heb je dat dan als ik vragen mag? Als het een winkel is, bedoelt de winkelier dan niet dat hij 'm zonder kooi aan je levert?

Ik ben immers zelf winkelier en heb rechtstreeks contact met Magnum waar ik het aan nagevraagd heb.

EDIT: zojuist nogmaals contact gehad met Magnum. Deze zit in de kooi
Ja deze info heb ik van een winkel verkregen. Voorheen haalde hun de kooien er niet af en mocht dat wel zo zijn gaat dat voor het eerst zijn.
Maargoed.. rechtstreeks van Magnum of van een Magnum dealer ga ik uit van rechtstreeks.
Dankjewel voor de info

Ja deze info heb ik van een winkel verkregen. Voorheen haalde hun de kooien er niet af en mocht dat wel zo zijn gaat dat voor het eerst zijn.
Maargoed.. rechtstreeks van Magnum of van een Magnum dealer ga ik uit van rechtstreeks.
Dankjewel voor de info
Als de leveringen binnen komen kunnen we het definitief met 100% zekerheid checken.

Vorig jaar was deze afkeur. Hou eens op met magnum telkens verbloemen omdat je voor ze werkt. Man man man.
Pardon? Verbloemen? En ook dat woordje telkens? Waar slaat dat op?

Als iets afgekeurd is kan deze nu niet weer in het assortiment zitten onder hetzelfde artikelnummer en specs. In de maanden dat het IL&T test ben ik 7 dagen in de week Bedrijfsleider bij Huisman Vuurwerk en ben ik niet voor de Importeurs bezig. Dus ik heb precies dezelfde info gekregen als elke andere winkelier.

Ik reageer op alles open en eerlijk, over elk artikel van elke importeur waar ik op wat voor manier dan ook de afgelopen 15 jaren iets mee van doen heb gehad of nog steeds heb. Of het nu Rubro, Mania, Magnum, ZENA, Vuurwerktotaal, Riakeo, Lesli, enz. is. Ik reageer als mede-liefhebber en heb door mijn werk toevallig net iets meer toegang tot inside info binnen de branche, de lokale en nationale politiek.

Ik weet niks van afkeur voor dit artikel. Maar als dat wel zo is, staat dat internationaal geregistreerd. Dus laat maar zien dan, dan zal ik daarna meteen erkennen dat ik het mis had. Maar absoluut NIET bewust, ik weet van niets.

Ik denk dan ook dat je mij persoonlijk niet kent want dan zou je mij niet op zo'n manier erop aanspreken want dat past helemaal niet bij mij!!

Laatst bewerkt:
Laten we beetje on topic blijven... Dit is een producttopic geen ik-deel-mijn-levensverhaal-topic

Als je even teruggaat naar berichten eind 2023, heeft Vuurwerkpap een foto gemaakt van een hele stapel (dus zijn deze niet te laat binnengekomen) en bevestigd dat Vuurwerkfeestje dat die is afgekeurd...

Als iets afgekeurd is kan deze nu niet weer in het assortiment zitten onder hetzelfde artikelnummer en specs. In de maanden dat het IL&T test ben ik 7 dagen in de week Bedrijfsleider bij Huisman Vuurwerk en ben ik niet voor de Importeurs bezig. Dus ik heb precies dezelfde info gekregen als elke andere winkelier.

Ik reageer op alles open en eerlijk, over elk artikel van elke importeur waar ik op wat voor manier dan ook de afgelopen 15 jaren iets mee van doen heb gehad of nog steeds heb. Of het nu Rubro, Mania, Magnum, ZENA, Vuurwerktotaal, Riakeo, Lesli, enz. is. Ik reageer als mede-liefhebber en heb door mijn werk toevallig net iets meer toegang tot inside info binnen de branche, de lokale en nationale politiek.

Ik weet niks van afkeur voor dit artikel. Maar als dat wel zo is, staat dat internationaal geregistreerd. Dus laat maar zien dan, dan zal ik daarna meteen erkennen dat ik het mis had. Maar absoluut NIET bewust, ik weet van niets.

Ik denk dan ook dat je mij persoonlijk niet kent want dan zou je mij niet op zo'n manier erop aanspreken want dat past helemaal niet bij mij!!
Jij/U/Het of hoe jij je ook identificeert was toch ook degene die het hardst riep dat er geen vuurwerkverbod kwam tijdens het 1e corona jaar.

Dus of je het nou altijd bij het rechte eind heb betwijfel ik ten zeerste.

"On topic"
Goed product dat wel. Vast nog wel eigenste krijgen met een kortingscode.

Jij/U/Het of hoe jij je ook identificeert was toch ook degene die het hardst riep dat er geen vuurwerkverbod kwam tijdens het 1e corona jaar.

Dus of je het nou altijd bij het rechte eind heb betwijfel ik ten zeerste.

"On topic"
Goed product dat wel. Vast nog wel eigenste krijgen met een kortingscode.
Winkeltje in Berg en Dal/Nijmegen nog 25%

Jeetje wat vliegen de bombettes hoog. Hierdoor lijken de boeketten ineens zo klein maar dat zijn ze niet als ik het goed zie.
Deze is dacht ik wel met de Gopro gefilmd, het afzwaaien van de bombettes hielp ook zeker niet mee. Ik zal zo even kijken of ik nog een filmpje heb met een "normale" camera. Die zal dan ook in dit topic verschijnen :).

Laat je niet zo uit de tent lokken man. Je trapt er steeds in. Reageer gewoon wat je wilt en laat ze lekker hun gang gaan.

*Ontopic: hoop dat deze dit jaar wel komt. Keek hier vorig jaar erg naar uit!

Misschien stoot ik hiermee wat liefhebbers voor de schenen, maar mij kan hij (nog) niet echt overtuigen voor 120 euro.
Ziet er qua burst / spreiding niet veel beter uit als bijvoorbeeld een WKCD Warlord.
Ik laat hem voor nu nog staan.

Zag deze niet zo snel hier staan, wel per 2 maar wat een geweld heb je dan.

Ik mis hier toch echt wel wat burst blom kan er naast zitten door geluidinstellingen . Boeketten wel in orde, maar er zijn wel goedkopere en dikkere oplossingen per 2. Deel wel de mening een beetje van Pirke

Misschien stoot ik hiermee wat liefhebbers voor de schenen, maar mij kan hij (nog) niet echt overtuigen voor 120 euro.
Ziet er qua burst / spreiding niet veel beter uit als bijvoorbeeld een WKCD Warlord.
Ik laat hem voor nu nog staan.
Ja eens, deel deze mening ook. Daarom nu ook gekozen voor het kleine broertje, Blinking Willow, in meervoud. Benieuwd of die wat meer in ze mars heeft.

Back
Bovenaan