Ultimate Mixed Display 300 Shots

Voor de liefhebbers die niet kunnen kiezen, hierbij een vergelijkingsvideo. Vanuit twee verschillende camerastandpunten gefilmd. Voor ons zijn het beide toppers, en staan hopelijk volgend jaar weer in de straat. Hebben jullie een favoriet?

Zojuist op de kop getikt. Stond al op het lijstje voor dit jaar dus deze kunnen we weer afvinken.

Laatst bewerkt:

Voor de liefhebbers die niet kunnen kiezen, hierbij een vergelijkingsvideo. Vanuit twee verschillende camerastandpunten gefilmd. Voor ons zijn het beide toppers, en staan hopelijk volgend jaar weer in de straat. Hebben jullie een favoriet?

Handig vergelijkingsmateriaal zo, thanks! Kon evengoed niet kiezen dus heb ze beide besteld haha.

Deze 300 voor mij simpelste opbouw en effecten; palm-goud-crackling (met altijd toefje glitter), 400 tik kleinere effecten maar die afwisselender plus tikje minder gewoon en vooral tempo is gaver vooral finalecake :handsup: 400 voor mij dus aub :D

Deze staat bij mij ook te rammelen in december.

Vond de 300 net ff wat dikker lijken op de videos dan de 400.

Kijk er al naar uit :thumbup:

Dus hier is een 5146, die wat at once salvo's heeft, en de 5147, die in zelfde 10sh salvo tempo schiet. Althans, zo lijkt het te zijn.

Jammer dat niet vaak batchnrs in filmpjes te zien zijn of erbij worden vermeld. Zit toch regelmatig wel verschil in

Afgelopen jaar een aantal dikke compounds gehad die indruk maakten maaar. Ik had de 300 en 400 als finale afgeschoten obv de lovende berichten hier op t forum.
Omstanders geloofden me niet dat dit legaal was. Zo hard haha. Het was echt genieten.

Zojuist 2x de 300 + 2x de 400 ingeslagen.
Respectievelijk voor 120 en 150 eu.

Back
Bovenaan