Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij welke shop?Leuk gevarieerd blokje, vanochtend bij een freakshop besteld voor een mooi prijsje
20 & 25 mm.Blijft een 20mm blokje waarbij we allemaal weten dat als er een zuchtje wind staat het grootste gedeelte van de effecten verwaaien. Dit is natuurlijk geschoten in de ideale weersomstandigheden. Ben benieuwd naar de straatvideo's bij wat meer wind. Mocht deze me toch verbazen, dan mag 'ie voor volgend jaar op de lijst.
Komt vast nog een officiele video van, dit is een snelle video vermoed ik.Leuke bak, maar in vredesnaam 480p en rechtop gefilmd ....![]()
Dat kan inderdaad een gevolg zijn, als ik een beetje de opbouw kijk (op doos) zie ik m.b.t. de buisjes 4 rijen tails dat kan 20 mm wezen en wellicht de overigen 25mm maar dat is speculeren.Blijft een 20mm blokje waarbij we allemaal weten dat als er een zuchtje wind staat het grootste gedeelte van de effecten verwaaien. Dit is natuurlijk geschoten in de ideale weersomstandigheden. Ben benieuwd naar de straatvideo's bij wat meer wind. Mocht deze me toch verbazen, dan mag 'ie voor volgend jaar op de lijst.
Zelfs dan ... Er zal toch wel een Chinees met een fatsoenlijke smartphone rondlopen dunkt meKomt vast nog een officiele video van, dit is een snelle video vermoed ik.
Dan kan je toch voor de I am fan gaan? https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/i-am-fan.32724/Vind de tails vooral erg gaaf. Doe mij daar maar een blokje van (25 shots of zo). Hoeft niet teveel te kosten dan