Website Pronk Vuurwerk

16 december 2009:
Nieuwe artikelen toegevoegd;
Super Shishing Knal pakket Uit België, de hardste knal van Nederland!!
Earth 1,5 inch mortieren Uit België!
Tevens nieuw foto's op de site gezet van de Light Year pijlen en de Short circuit mortieren

18 december 2009:
Bekijk dit filmpje om te zien hoe spectaculair Pronk Vuurwerk is in een show

Vuurwerkshow
In dit filmpje is te zien hoe het vuurwerk is als er een show van gemaakt wordt;

Schietlijst:
3 xGrandmaster 2x Morning mission 2x Indian Summer 1 x Climax 2 x Awakening 2x Wanted 2x Delirium 4x Mystic land

Laatst bewerkt door een moderator:
14 december 2009:

Vanwege de enorme belangstelling hebben wij 3 afhaalblokken toegevoegd.
Blok 36: DI 29 december, tussen 21.00 en 22.00 uur
Blok 37: WO 30 december, tussen 21.00 en 22.00 uur
Blok 38: DO 31 december, tussen 07.00 en 08.00 uur

Je kunt ook mooi aangeven als je níet bij ze hebt gekocht, met de mogelijke keuze als reden dat het te ver weg is. Met vaak genoeg die mening krijgen we 't misschien voor elkaar Pronk Vuurwerk wat bereikbaarder te krijgen? :D

Ik heb de enquette ook ingevuld en hoop stiekempjes dat Pronk misschien zal overwegen om een vestiging te openen welke meer centraler ligt.
Want hun vuurwerk, van hun eigen lijn,is gewoon steengoed

pijlenpakket Ninja 1 2 en 3 (LIDU) en BenW 122B Crackling + Silver Heaven zijn aan de collectie toegevoegd

Laatst bewerkt:
ja van mij mag deze website ook weer snel online komen met de nieuwe artikellen. En het bestaande assortiment want dan kan ik alweer een beste verlanglijst op gaan stellen! Top zaak dit! En echt mooi spul idd dat eigen import. Onderschijt zowat niet van professioneel vuurwerk.

Ik zit ook al een tijd te wachten tot we het definitieve assortiment kunnen zien (en de bijbehorende acties:wink:)...dat gaat voor mij de doorslag geven om ook dit jaar weer naar pronk te gaan. Ik geloof al ergens gelezen hebben dat de Extreme Salute weer in de aanbieding is, dus dat is alvast een goed begin!!

Als we nu nog even geduld hebben met zijn allen kan men bij Pronk in alle rust aan de site werken, en hebben we hier niet een hoop posts met daarin allerhande zinloze opmerkingen. Ik weet het, en geloof mij ik ben ook heel erg nieuwsgierig naar hun website, maar oefen nog een klein beetje geduld uit. Het zal vast beloont worden Pronk kennende :p

Back
Bovenaan