[Algemeen] Alpha Fireworks [BE]

Moet zeggen dat ik hier ook niet warm van wordt. 20e voor 6 stuks is prijzig. Dan verwacht ik goud wat net als een alpha/Funke/Argento (cake) goud naar beneden dwarrelt.
Ik vind deze boeketjes te snel weg.

Klopt, vind ze ook niet zoals verwacht. Heb betere 25mm boeketten gezien van Alpha en dit is zelfs 30mm. De prijs is ook absurd uit verhouding voor 6 x 30mm singleshots. Maar ja, wat de gek er voor geeft he. Zeker mensen die blindelings het kopen omdat het van een bepaald merk komt. Ze zullen er wel van af komen in Belgie.

Ik vind die Big Shots ook erg tegenvallen en te duur.

Daarentegen vind ik de 2 inch Shell Rockets van Alpha wel weer helemaal top!
Natuurlijk wel weer aan de dure kant, zoals dat wel met het meeste vuurwerk is dit jaar.
Maar voor deze pijlen (10 stuks voor €69,-) zou ik dat er wel misschien voor over hebben..

Erg mooie effecten en lange hangtime.

Daarentegen vind ik de 2 inch Shell Rockets van Alpha wel weer helemaal top!
Natuurlijk wel weer aan de dure kant, zoals dat wel met het meeste vuurwerk is dit jaar.
Maar voor deze pijlen (10 stuks voor €69,-) zou ik dat er wel misschien voor over hebben..
Dit jaar weer terug gegaan naar de alpha 2inch Shell pijlen. Afgelopen jaren zowat alle BE pijlen uitgetest, maar dit blijven mijn favorieten. Nu niet meer in mooi pak, maar in een plastic zak. Desalniettemin ongeëvenaard. Qua hoogte perfect, burst indrukwekkend, qua spreiding luchtvullend met soms goud tot op de grond. Mijn buurvrouw kopte overigens een stok, maar ondanks de buil op haar voorhoofd was ook zij onder de indruk.

20251231_170143116_iOS.jpeg

Ik heb dit jaar alledrie Volcanoes van Alpha gehad, apart tripje voor gedaan zei de fonteingek :D met grote tevredenheid als resultaat. Wat een topdingen. Niet perse asohoog, metertje of 5, maar vooral heel vol, langdurig en van hoge kwaliteit zoals we bv van de Funke 7m kenden. Ik heb er enorm van genoten en zou er zo weer de tijd en moeite voor nemen!

Back
Bovenaan