[Freakactie 2021] Vuurwerk-Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is toch altijd mooi om te zien dat Outlet elke keer weer mooie producten in de weekactie krijgt.

Bij het bestellen ging er wel iets mis. Bij het kiezen van het afhaalmoment kon ik alleen maar een datum kiezen en geen tijdstippen. Tijdstippen waren veranderd in de datum. Op de afhaalbon stond wel een tijdstip, maar dat bij het bestellen is het puur een gok welk tijdstip je kiest. Zie hieronder de screenshot.

87FD3FDA-551F-4746-A2BA-141763D050FF.jpg

Het is toch altijd mooi om te zien dat Outlet elke keer weer mooie producten in de weekactie krijgt.

Bij het bestellen ging er wel iets mis. Bij het kiezen van het afhaalmoment kon ik alleen maar een datum kiezen en geen tijdstippen. Tijdstippen waren veranderd in de datum. Op de afhaalbon stond wel een tijdstip, maar dat bij het bestellen is het puur een gok welk tijdstip je kiest. Zie hieronder de screenshot.

Bekijk bijlage 61606

Er zijn inderdaad wat problemen met de IT leverancier. Dit was nog niet bekend. Zolang er onder dezelfde naam besteld wordt, zullen we de orders gewoon samenvoegen.

In ieder geval bedankt voor het melden, we gaan er achteraan.

Een tijdje terug hadden jullie het er over dat jullie nog bij Cafferata langs gingen voor producten, is het nog gelukt om de Gold Mine en Color Comet mee te pikken?

Wij hebben hier inderdaad naar gekeken. Maar wij hebben door de drukte nog niks concreet kunnen maken. Wij hopen dit spoedig te kunnen doen. Wanneer dit precies word kunnen wij niet zeggen. Op voorhand kunnen wij ook niet zeggen of wij alles in het assortiment opnemen wat jullie hebben aangegeven.

max-win-monaco.jpg

Een nieuw Formule 1 weekend is aangebroken met vandaag de kwalificatie op het altijd indrukwekkende circuit van Monaco. We hebben dit weekend weer een MEGA deal voor jullie klaarstaan! Morgenochtend wordt bekend welke box. Vandaag gaat Max hopelijk een goede uitgangspositie creëren voor de race! Go Max!

max-win-race-monaco-2.png

Starten vanaf de eerste startrij is een goede basis voor een uiteindelijke overwinning. En laat Max nu maar weer eens de eerste plek pakken, want het wordt wel weer tijd voor een MEGA AANBIEDING!

Bij winst van Max Verstappen gaat de Heaven from hell van Vuurwerkmania twee uur lang weg voor een DUMPPRIJS!

Go Max!!

Bij het bestellen van de mysterery box liep ik weer tegen het probleem aan dat ik geen tijdstip kon kiezen. Iemand anders hier ook last van
CEABF725-84BB-45F9-8114-294A41BDD004.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan