(Freakactie 2021) Vuurwerk Vathorst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hatsaaa eerste bestelling is gedaan 29e om 00:00 sta ik voor de deur, helaas waren er 2 dingen die hoog op m'n lijstje stonden al niet meer verkrijgbaar:cry:

Laatst bewerkt:
Hele lekkere actie dit Dave! Wat een goede prijzen en ik zie ook merken die je voorheen nog niet had toch? Rubro en Mania.

De service is hier ook altijd top, ik krijg altijd snel antwoord op vragen en tijdens het afhalen ging het ook heel soepel. Ook iets waarvoor je een winkel kiest natuurlijk :)

Staan toch een aantal goede aanbiedingen bij, hoor. Crashbox voor 45 en de Baterbox voor 20 zijn lekker scherp geprijsd! :yes:

Zojuist voor het eerst hier besteld! Die Crashbox kon ik voor dit geld niet laten liggen! Ook meteen een paar Zena Ti-Reps besteld.

Eerste bestelling is een feit. 2x de Wicked Whistle, Barbary Lion en een Code Red. Ik kijk erg uit naar de acties dit jaar en het zal zeker niet bij een bestelling blijven! Word weer een lange dag de 29ste.

@ vuurwerk Vathorst, klopt het dat het min. bestelbedrag is aangepast naar €50,00. Gisteren heb ik de crashbox besteld voor €45,00

Paar kleine boxen besteld!

Prijzen van Acatenango en Branco zijn trouwens niet goed ingesteld:D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan