Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was even weer goed zoeken, maar heb um gevonden. Lijkt mij ook wel heul sterk dit allemaalLijkt mij een dom lulverhaal. Niet dat dit forum een perfect afspiegeling vd maatschappij is, maar zo te lezen is hier niemand beboet.
Nou rennen doen ze al amper.In 4,5 uur tijd ruim 8000 boetes uitschrijven? Juist ja, onzin.
8000/270 minuten, elke minuut 30 bekeuringen. Zie ze al rennen![]()
Ik zag een bericht van Twitter voorbij komen dat in de regio Gorinchem meer dan 8000!!! Ja 8000 boetes waren uitgedeeld? Is dit weer zo een typisch dom lul verhaal of?
Bekijk bijlage 59869
en toen werd bruls wakker.
We kunnen rustig stellen dat de politie niet echt om een vuurwerkverbod zat te springen. De heren achter de bureaus blijkbaar alleen ...
Wat ik mij afvraag. Hebben bijvoorbeeld leden van hier spijt dat ze geen f2 hebben gekocht in DL of Belgie om af te steken? Of spijt dat ze resten niet hebben afgestoken nu het zo massaal bleek dat het een soort van gedoogd werd? Ben ik erg benieuwd naar.
Indien deze groep ook volgend jaar gaat afsteken bij een eventueel verbod gaat er natuurlijk nog meer vuurwerk de lucht in!
Nee ik had nog ontzettend veel over van vorig jaar ivm zeer dichte mist. Hier ging ook ontzettend veel vuurwerk de lucht in dus heb ongestoord heerlijk vuurwerk afgestoken.Wat ik mij afvraag. Hebben bijvoorbeeld leden van hier spijt dat ze geen f2 hebben gekocht in DL of Belgie om af te steken? Of spijt dat ze resten niet hebben afgestoken nu het zo massaal bleek dat het een soort van gedoogd werd? Ben ik erg benieuwd naar.