[FLH-2] Silberheuler Cat. 1

Voor diegene die niet weg willen duiken, hieronder een perfecte oplossing. Ik heb meerdere sateprikkers uitgeprobeerd, maar de Japanse sateprikker werkt het beste. Het eerste gedeelte gaat die mooi recht omhoog en het laatste gedeelte wanneer die kracht verliest, begint die te “zwabberen” wat een leuk effect op het geluid heeft.

968AB1D0-AB74-465C-8167-DF146BEE4299.jpg
Japanse sateprikker van 18 cm.

34D49742-1E9A-4AE9-86ED-01D0D44659C4.jpg
Onderzijde brede gedeelte gelijk met de onderkant van de luchthuiler en vastplakken of vastlijmen.

@mods. Ik weet niet of dit hier zo besproken mag worden omdat het om het modificeren van vuurwerk gaat. Maar ik ben van mening dat in dit bijzondere geval, een uitzondering gemaakt mag worden. :thumbup:

Voor diegene die niet weg willen duiken, hieronder een perfecte oplossing. Ik heb meerdere sateprikkers uitgeprobeerd, maar de Japanse sateprikker werkt het beste. Het eerste gedeelte gaat die mooi recht omhoog en het laatste gedeelte wanneer die kracht verliest, begint die te “zwabberen” wat een leuk effect op het geluid heeft.

Bekijk bijlage 58820
Japanse sateprikker van 18 cm.

Bekijk bijlage 58821
Onderzijde brede gedeelte gelijk met de onderkant van de luchthuiler en vastplakken of vastlijmen.

@mods. Ik weet niet of dit hier zo besproken mag worden omdat het om het modificeren van vuurwerk gaat. Maar ik ben van mening dat in dit bijzondere geval, een uitzondering gemaakt mag worden. :thumbup:

Filmpje? :p

Dit zijn toch wel mijn favoriet van de 4. Dat geld niet alleen voor mij aan de lengte van dit topic te zien in vergelijking met de andere 3 kleuren.

Natuurlijk ook even op een vergelijkingsfilm gezet en dan springt deze zilveren (blauw doosje) er toch écht bovenuit.

Weet niet meer welk kleurtje maar dacht leuk schiet er 1 uit mijn hand. Jammer dat ie klapte, vingers hebben lange tijd getinteld :p

Over de grond laten gaan was ook geen groot succes! Kwam ineens weer terug de verkeerde kant op door 3 tuinen heen!:bonk: En ja hoor, natuurlijk gelijk een boze buurman:rolleyes:

Deze zijn toch wel de leukste van de Funke huilers, dat komt toch wel door de zilverstaart, wat een geluid komt hier van af!

Bijzonder stukje vuurwerk ! Altijd al wel een liefhebber geweest van fluiters, dus voor mij was dit echt vermakelijk stookvoer. Toch wel 1 van de toppers deze jaarwisseling, gaan door merg en been wat een prachtige fluittoon :p

4 sloffen van over, ik met me goede gedrag een vermogen aan F1 ingeslagen. Bleek dat je toch gewoon lekker kon stoken dus heb weinig F1 aangeraakt...

Voor de freaks wie nog sloffen zouden willen zou ik aanraden ze vroeg in de cat1 winkels te gaan kopen wanneer ze online zijn! Gewoonweg omdat ik een donkerbruin vermoeden heb dat deze zomaar weleens afgekeurd gaan worden!

Erg mooi spul en ook de nodige sloffen ingeslagen, maar moet zeggen dat ik er na enkele pakjes ook wel op uitgekeken was. Tijdens de nacht zelf ook verder niet meer aan toegekomen.

Hadden hier in totaal 6 sloffen van, erg leuk spul maar na 1 slof waren we er wel klaar mee. Hebben dus voor de komende 5 jaar nog heulers liggen :bonk:

Gewoon een paar heksenkringen maken

Dat vind ik dan weer zonde, had ze zelf op een andere manier toegepast en zo kwamen ze best goed tot hun recht. Modificatie is niet iets om verder op in te gaan, maar denk dat een beetje pyro wel raad met deze dingen weet, zonder dat het gevaarlijke voetzoekers worden.

Uiteindelijk zijn ze bedoeld om in de grond te drukken, maar zelfs dan zijn ze al leuk om in een rij te fakkelen :angel:

Vond het fantastische dingen. Heb me er kostelijk mee vermaakt. Meedere sloffen uit de hand het luchtruim in geschoten, geen enkele ploffer! Kwaliteitspul dat Funke. Ik ga er dit jaar nog maar een paar doosjes van bestellen als dat nog ergens kan....want stel dat we dit jaar weer op cat 1 zijn aangewezen....:bonk:

Back
Bovenaan