Geisterblitz 100

Vorig jaar geschoten en was zeer tevreden met de doffe dreunen (video volgt).

Klopt het trouwens dat dit product dit jaar niet geleverd wordt? (zie discussie: Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2020!)

Komt waarschijnlijk niet binnen. Volgens mij is er nog enige onzekerheid, wellicht dat een deel er wel komt.

Geisterblitz langzame versie zodat je de knal beter hoort.
Maar daarna kwam de normale pot en die viel om en schoot alle kanten op echt super vet stond er midden in :D
Maar was toch op een bouwterein dus kon niks kapot.

Heeft iemand de slechte versie al ergens voor een prikkie gespot?

Per 5 tegelijk ofzo heb je alsnog een leuk blokkie.

Lijkt me niet dat de kooi tot ijzer splinters explodeert? Dus is volgens ILT zonder kooi opeens bij krijsers met burst bombettes veiliger dan met kooi. Waarom moesten er al die jaren kooien omheen dan?!

Lijkt me niet dat de kooi tot ijzer splinters explodeert? Dus is volgens ILT zonder kooi opeens bij krijsers met burst bombettes veiliger dan met kooi. Waarom moesten er al die jaren kooien omheen dan?!

is dat de echte reden?

wel een hele bijzondere redenering van ILT dan..

Vaak zat een kooi niet helemaal rondom verpakt en was de onderkant van de doos gewoon ‘open’. Bij het uitpakken van vele dozen vuurwerk echt ideaal, omdat de doos kon worden omgedraaid en de onderkant opengesneden kon worden. Zo kwam je de kooi niet tegen en kon er sneller worden uitgepakt. Nu zit de kooi in vele gevallen rondom het product in de doos en beide delen zijn ook nog eens aan elkaar vastgemaakt. Voor het uitpakken echt een drama, maar sommige producten komen hierdoor ook niet door de keuring. Mocht het product in de kooi ontbranden, dan ontstaat er een enorme druk, waardoor er een 1.1 reactie kan ontstaan. Hierop volgt afkeur en voor volgend jaar wordt er alweer naar alternatieven gekeken. Ligt het product dus al zonder kooi in een bunker, dan mag het wel weet worden uitgeleverd. Zodoende de vele aparte situaties rondom wel of niet uit mogen/kunnen leveren van bepaalde producten.

Wat een ontzettende beuker is dit! De Geisterblitz was de eerste compound die ik aanstak, maar hij is me het meeste bijgebleven. Echt genieten dit blok.

Dit was echt een ontzettende beuker zeg. De 2019 versie per 3 geschoten na 4 stuks Special #4, wat een bruut geweld. Het zal ook gelijk de laatste keer zijn vermoed ik dat we deze versie hebben gezien, maar man, wat hebben we er van genoten!

Back
Bovenaan