Wij zijn Het Vuurwerk Liefhebbers Verbond!

Ook ingeschreven. Goed initiatief! Ben wel heel benieuwd hoe jullie dit allemaal gaan aanpakken. Want wat al meerdere hier aangeven, er zijn al zoveel verschillende clubjes opgericht en volgens mij is de samenwerking daarin ver te zoeken. Elk clubje zal ongetwijfeld wat doen, wij zien en horen natuurlijk niet alles, maar samen kan je alles veel groter aanpakken. Ben benieuwd of de bpn, importeurs, winkeliers etc. zich gaan aanmelden.

We staan zoals je ziet nog in onze kinderschoenen maar als we kijken naar wat we in deze zeer korte tijd hebben behaald aan inschrijvers en bedrijven/instanties etc mogen we tevreden zijn, ook nog eens doordat de kerstdagen ertussen zaten waarbij de meesten even wat anders aan hun hoofd hebben dan vuurwerk.

Al met al een zeer voortvarende start en we smachten naar veel meer.

gr
Team HVLV

Ingeschreven en ik hoop dat het wat gaat worden! Ik zie het als een laatste kans om in 2021 nog één keer met de vuist op tafel te kunnen slaan! Wat de toekomst brenge moge, mijn steun hebben jullie!

Me vrouw en ouders ook al lid gemaakt. En hopelijk maak ik er nog meer lid, ook mensen die hier niet mee bezig zijn!

Misschien een idee om de verkoopcijfers van het cat1 vuurwerk erbij te halen?
Ik ga er vanuit dat deze cijfers door het dak gestegen zijn dit jaar,en dat tijdens een lockdown.
Geeft toch ook wel aan dat heel veel mensen toch graag wat vuurwerk afsteken.
Positieve burgerinitiatieven zoals die grote shows van pyroteam katwijk er bij betrekken.
Althans dat zou ik ook hebben gedaan.

Ook aangemeld. Hoop dat jullie erin slagen om ook de kant van de voorstanders wat meer in de media te krijgen en dit wat meer gecoördineerd te doen.

Wat kunnen wij als liefhebber doen behalve aanmelden? Financiële steun bieden voor eventuele reclame oid?

Had mij een aantal dagen geleden al aangemeld. Laten we onze schouders er onder zetten. Onze traditie mag toch niet zomaar verloren gaan? Ik weet dat ik tegen het zere been van mensen schop die denken dat het toch allemaal geen nut meer heeft. Maar toch ben ik blij dat er een initiatief is genomen in de vorm van het HVLV. Hoop doet leven zeg ik maar.:wink:

Had mij een aantal dagen geleden al aangemeld. Laten we onze schouders er onder zetten. Onze traditie mag toch niet zomaar verloren gaan? Ik weet dat ik tegen het zere been van mensen schop die denken dat het toch allemaal geen nut meer heeft. Maar toch ben ik blij dat er een initiatief is genomen in de vorm van het HVLV. Hoop doet leven zeg ik maar.:wink:

Amen

Ik heb met natuurlijk ook direct aangemeld. We moeten met zijn allen onze schouders eronder gaan zetten. Natuurlijk is de HVLV wéér een club erbij, maar alle beetjes helpen. Daarnaast vind ik de naam duidelijk, strak logo, duidelijke boodschap. Ik hoop dat jullie als HVLV veel steun gaan krijgen, ook vanuit de branche zelf. Dat vuurwerk leeft is wel duidelijk. De run op Cat. 1 is bijna groter dan de run op WC-papier tijdens de eerste lock down. Dat zegt toch genoeg lijkt mij!

Om alle onderzoeken en polls voor te blijven lanceren wij vandaag ons eigen "onderzoek". Wij zijn van mening dat de uitkomst van de onderzoeken bepaald wordt door de gene aan wie je het vraagt��.
Vul hem in:

http://bit.ly/3n9E83E

Ook ingevuld.
Wat is de stand van zaken op dit moment kwa leden etcetera?
Behalve het inschrijven en het mensen vragen om ook in te schrijven, zijn er nog meer dingen die wij leden kunnen doen?

Back
Bovenaan