Nachtbrakerstopic 29-30 december 2020.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 29 op 30 december 2020. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 28 december 18:00 uur, pas dan is het avond.

Laatst bewerkt:
Gisteren wel gruwelijk slecht in kunnen slapen, uurtje of 2 wakker gelegen nog. Hopelijk toch ergens stress voor gehad maar dat moet nu weg zijn (of er komt weer nieuwe stress voor de 31e :P )

Enige stresspuntje. Het kan aan mij liggen maar wat een hetze tegen vuurwerk de laatste week zeg. Kan maar weinig positief nieuws over onze hobby vinden in de media. Het is alleen maar negatief.

Blijft raar normaal was ik druk bezig nu. Nu maar darts kijken. Da's gelukkig iets waar ik wat afleiding van heb.

Succes morgen in Duitsland. Toch nog een beetje sfeer voor de heren.

Helaas heb ik niks met deze oud en nieuw donderdag mag van mij gauw vrijdag worden. Het is gewoon triest dat je met cat 1 moet stoken terwijl ik niks met dat spul heb nooit gehad als kind ook niet. Kan cat 1 niet waarderen helaas, heb het vanavond geprobeerd en vindt het niks aan.

Beetje positieve is de oh la la dat ik heb zou 2 uurtjes stoken tot 20:00 Maar daarna ga ik tv kijken tafel vol eten aftellen en shows zoeken van andere landen daarna slapen.

Ach jongens, beetje positief bekijken allemaal. Wie heeft er vroeger niet met baby pijltjes liggen klooien. Die funke dingen lenen zich perfect om weer even terug de tijd in te gaan en lekker met klein vuurwerk te klooien. Zonde als het alleen maar groter en harder moet. Dit is nostalgie joh! Lekker liggen knutselen vandaag, zit helemaal in de sfeer weer

Tja, wat zal ik zeggen. Eigenlijk zou ik een korte nacht hebben, zodat ik om 5 uur in Leeuwarden kan zijn voor mijn eerste bestelling van de tweede ophaaldag. Om daarna op de terugweg in Huizen m'n 2e bestelling van de dag op te halen. Gerelateerd hieraan kan ik dus uitslapen en dan morgenochtend maar gaan werken. Kijken of ik in de middag een beetje in de sfeer kan komen door met mijn dochter een aantal cat.1 projectjes in elkaar te zetten.

Ach jongens, beetje positief bekijken allemaal. Wie heeft er vroeger niet met baby pijltjes liggen klooien. Die funke dingen lenen zich perfect om weer even terug de tijd in te gaan en lekker met klein vuurwerk te klooien. Zonde als het alleen maar groter en harder moet. Dit is nostalgie joh! Lekker liggen knutselen vandaag, zit helemaal in de sfeer weer

Ben ik wel met je eens, al is groter en harder ook wel leuk. Maar inderdaad, ben gewoon weer eens ouderwets projectjes aan het bedenken en maken net als vroegah. Weer eens wat anders dan gewoon cakes en boxen rammen. Ben vandaag lekker zoet geweest met het bedenken en maken van draaizonnen. Heb er nu 4 en ik kijk er eigenlijk wel naar uit om die af te gaan steken. Ben benieuwd of en hoe ze het doen!

Net even de hondjes uitgelaten, en op 3 knalletjes na is het compleet stil en uitgestorven op straat.
niemand tegengekomen ook.

om depressief van te worden eigenlijk, maar volgend jaar hopelijk een beter sfeertje.
morgen maar eens wat drank inslaan, dat word het enige vuurwerk dit jaar hier.

Tijd voor vele borrels!
Tis hier ook doodstil in Gorinchem.
Het 1 januarigevoel zou je bijna bekruipen.
Morgen maar eens lekker aan de slag met cat1 projecten om er toch wat leuks van te maken deze jaarwisseling.
Ook nog even naar de Aldi en een winkel in Leerdam. Al is het maar voor 10 euro je krijgt toch een beetje het sfeergevoel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan