Vuurwerk Orthen

Ja hoor gisteren in de middag was alles weer op oorde .
Vandaag wordt gewoon geleverd voor morgen, en morgen wordt ook weer gewoon geleverd.
Dus als het goed is zou het weer gewoon moeten lopen zoals het hoort!!

Ik was er gister om 15.00 uur. Bij Tolbrug kreeg te horen dat de mayhem helaas totaal op was en niet meer uitgeleverd kon worden.

Hierdoor mocht ik een alternatief uitzoeken alleen konden er niet uitkomen met de dame in kwestie. Dus uiteindelijk geld terug gevraagd.

De verassingsbox was ik ook niet tevreden over maar daar konden ze niets aan doen zeiden ze.
Thuis kwam ik erachter dat de verassingsbox ook nog eens 2 cakes hetzelfde zijn.
Dus ga hier niet mee akkoord.

Aangezien ik daarvoor al 3 kwartier in de file stond in de binnenstad was ik al aardig geïrriteerd en besloot het er maar bij te laten.

Nu een mail gestuurd en wacht nog op een antwoord.

Edit:

Er is momenteel concact met Gilbert via de mail.

Even een reactie op mijn eerdere reacties:

Ik heb telefonisch contact gehad met Gilbert en hierbij heb ik uitleg gekregen waarom er dingetjes fout gingen. Een erg fijn gesprek gehad met Gilbert waaruit je gelijk merkt dat hij het beste voor zijn klanten wilt!

Gilbert, je bent een goeie gozer en bedankt voor de eerlijkheid en de puike oplossing! Een echte liefhebber die denkt in oplossingen!

Tot volgend jaar, en alvast een gezond en gelukkig 2020!

Ik was gisteren tegen 15:00 in Tolburg. Bestelling had ik eigenlijk veel eerder staan. Maar door vertraging bij voorgaande bestellingen en de ellende in de binnenstad van Den Bosch zo'n 2uur te laat. Bestelling stond nog gewoon perfect klaar en compleet plus de 3x mixed compound box dus vanuit mijn kant dik tevreden.

Jammer dat ik na de eerste mail. Waarin Gilbert vraagt om langs te komen niet meer reageert. Morgen maar even bellen.

Heb helaas geen mogelijkheid meer om naar den Bosch te komen. Daar ik morgen moet werken en de 31e dagje Duitsland en noorden heb..

Nou mij horen jullie zeker niet klagen ik heb prima vervangers gehad, Noi-z en Capobox!
Super! Heel erg blij mee, komend jaar ben ik weer van de partij..
De medewerker vertelde mij dat ik een goede smaak had voor de noi-z als vervanger voor Mayhem en ze gaven het zonder problemen mee!
Zeer tevreden:thumbup:

Ja ik hou wijs mijn mond.
Er was teveel niet geleverd en de vracht van 6,uur sochtends zou ineens pas om 1uur smiddags komen,
Dus wat gebeurt er dan.. we geven een alternatief!
Ook daar is de keuze beperkt in!
Ik zou graag een RamBam of collorstorm mee geven, maar dan zouden andere bestellingen in gevaar komen omdat de voorraad pas een x aantal uur later komen.
Uiteindelijk was er om 9.30 weer geleverd en zou het vanaf die tijd weer normaal gelopen zijn!
.

Helaas lees ik veel onvrede wat begrijpelijk is.
Dus vanuit onze kant excuses.
Mocht je nog vragen hebben of heel ontevreden zijn raad ik aan om via de mail een berichtje te sturen.
Dan wordt er vast wel een passende oplossing/compromis gemaakt.

ik vroeg met toch af of iemand wel de mix 4 heeft gekregen
het is niet altijd te vermijden helaas maar blijft altijd … als je vervanger moet zoeken

Was er net ook om 8 uur alles was er en zelfs wat leuke kilo knallers bij gepakt. En wat bijgekletst. Lange dagen gehad de jongens de 1ste dag. Maar was toen ook wel idioot druk. Denk dat men zich vandaag nihil tot geen zorgen hoeft te maken zag er goed uit voor vandaag.

Waren er rond half 9, lekker rustig en alles stond netjes klaar. 2x de 3xMix als gratis box.

Alles dikke prima, service zoals ik al jaren gewend ben.

Tot volgend jaar.!

Gewoon niet op 1ste dag gaan of dan als 1sge of laatste die dag zou ik haast zeggen dan valt het Wel mee. En Gellukig word bij een vervanger niet nauw gekeken bijna altijd

klopt op vangers kijken ze niet nauw hier , is op andere plekken wel anders , vraag maar aan koning 2 euro bij betalen voor een vervanger :p

orthen blijven goede freak winkels

Ging weer lekker vlot vanochtend, bestelling stond al klaar. Alle boxen ingeladen en met 5 min weer vertrokken. Met de 3mix box helemaal tevreden, wat willen we nog meer!! :thumbsup:

Ik had eerst een gratis boxje gekregen. Vandaag moest er iemand nog vuurwerk halen. Ben meegegaan. En de gratis box om kunnen ruilen voor de 3xmix. Omdat we zo ver garden waren kregen we er nog gratis vuurwerk bij. Knalpotjes. Echt een super winkel

ik vroeg met toch af of iemand wel de mix 4 heeft gekregen
het is niet altijd te vermijden helaas maar blijft altijd … als je vervanger moet zoeken

ik had 1x de 4xmix besteld en heb die ook geleverd gekregen.
toen ik aan gilbert vroeg of hij er nog 1 had voor de freakprijs gaf tie de hamlet mee omdat 4xmix er niet meer was.

Maanden geleden hier besteld:

Noi-z(Vorig jaar ook al besteld, toen afgekeurd, dus poging 2)
De Capo Box(hele mooie box die ik graag zou willen hebben)
Karton Bombardos (mooie single shots voor de komende jaren)

Mijn maat zou dit voor mij halen.

Vandaag was het zover. Maar er was geen karton bombardos, die hadden ze niet.
Kreeg hij de sonnet9 als vervanger. Dit heeft hij moet accepteren.
Belachelijk!
Dus nooit meer orthen voor mij. :bye:

Hij zou die zelf overhouden en het geld daarvoor aan mij terugbetalen.

Toen is hij vertrokken.

Helaas is hij aangehouden bij een alcoholcontrole en omdat hij meer dan 25 kg had, is alles in beslag genomen.

Dus dag 330 euro.

:sad:

Maanden geleden hier besteld:

Noi-z(Vorig jaar ook al besteld, toen afgekeurd, dus poging 2)
De Capo Box(hele mooie box die ik graag zou willen hebben)
Karton Bombardos (mooie single shots voor de komende jaren)

Mijn maat zou dit voor mij halen.

Vandaag was het zover. Maar er was geen karton bombardos, die hadden ze niet.
Kreeg hij de sonnet9 als vervanger. Dit heeft hij moet accepteren.
Belachelijk!
Dus nooit meer orthen voor mij. :bye:

Hij zou die zelf overhouden en het geld daarvoor aan mij terugbetalen.

Toen is hij vertrokken.

Helaas is hij aangehouden bij een alcoholcontrole en omdat hij meer dan 25 kg had, is alles in beslag genomen.

Dus dag 330 euro.

:sad:

Heel erg zuur.. Maar alcoholcontrole en dan gelijk je auto doorzoeken? Mag toch helemaal niet zomaar?

Back
Bovenaan