Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Die fonteinenmix in doos is echt pure bagger , vorig jaar 4 keer de zak versie en die waren zelfs nog beter dan sommige cat 2 fontijnen uits duitsland van hetzelfde kaliber.
Wel vind ik de knetterkings vele malen beter gaan dan de jaren hiervoor. Ik hoop dat de 28e/29enog een levering komt met knetterrotjes , blijft gewoon leuk stookvoer nu er nergens meer pilicrackers of knetterballen voor een normale prijs te halen vallen.
Ik heb vandaag weer aangevulde schappen aangetroffen. Er wordt dus weer voorraad afgeleverd en bijgevuld. Alles was hier binnen behalve de knetterballen en de knetterkings. De rode mix pakketten waren hier nu inmiddels wel te koop.
Was daarstraks in Zoetermeer Oosterheem voor een en ander, maar geen vuurwerk gezien, alleen aansteeklonten / brillen :(
In de buurt heeft PLUS Verheul (Benthuizen) wat spulletjes van Van Herwijnen, zoals Vuurspuwers Box (€8), Light My Fire (€9), wat van die knetterrotjes-artikelen en wat schertswerk.