Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Ik had volgens mij een 2020 doosje en ging prima.....heb wel die 30delige fonteinenmix teruggebracht want was echt niks

Wat een bagger zooi zeg! Ze moeten zich kapot schamen dat ze dit zo verkopen.
Alle die fonteinen presteren nog geen 20% van eerdere jaren

Die fonteinenmix in doos is echt pure bagger , vorig jaar 4 keer de zak versie en die waren zelfs nog beter dan sommige cat 2 fontijnen uits duitsland van hetzelfde kaliber.

Wel vind ik de knetterkings vele malen beter gaan dan de jaren hiervoor. Ik hoop dat de 28e/29enog een levering komt met knetterrotjes , blijft gewoon leuk stookvoer nu er nergens meer pilicrackers of knetterballen voor een normale prijs te halen vallen.

Ik ga ook nog een poging wagen. Kan iemand het laten weten als er ergens volle schappen gespot zijn?

Ik heb vandaag weer aangevulde schappen aangetroffen. Er wordt dus weer voorraad afgeleverd en bijgevuld. Alles was hier binnen behalve de knetterballen en de knetterkings. De rode mix pakketten waren hier nu inmiddels wel te koop.

Was daarstraks in Zoetermeer Oosterheem voor een en ander, maar geen vuurwerk gezien, alleen aansteeklonten / brillen :(

In de buurt heeft PLUS Verheul (Benthuizen) wat spulletjes van Van Herwijnen, zoals Vuurspuwers Box (€8), Light My Fire (€9), wat van die knetterrotjes-artikelen en wat schertswerk.

Net bij de Aldi in Tilburg geweest. Vanochtend was alles aangevuld, maar net alweer het laatste spul meegenomen.

Ik lees op verschillende plekken dat zo'n beetje alle ALDI's in NL morgen de laatste lading CAT.1 vuurwerk ontvangen.

Dit zijn geen 'echte' bronnen, dus ik kan er ook naast zitten. Veel succes met het inslaan van knetterrotjes en -linten!

Back
Bovenaan