[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laten we a.u.b. dit draadje weer wat positiever maken met z'n allen! :)
Ik ben in ieder geval zeer blij met Valk, zowel op het afhandelen van mijn F2 order als alle CAT1 inkopen en orders!

Vanwege de gebrekkige communicatie zal ik hier niet snel meer bestellen, maar heb in ieder geval nu toch eindelijk het geld retour.

Je moet niet vergeten dat dit gewoon een fietsenwinkel is met vuurwerkverkoop. Het is geen groot bedrijf met een communicatieafdeling. En de een gaat het maken van berichten goed af, de ander heeft daar wat meer moeite mee. Ja, ook ik zie wel eens wat taalfoutjes in de berichten en ik zou berichten wellicht ook anders of overzichtelijker verwoorden. Lang niet iedereen is taalkundig sterk. Feit blijft dat ik altijd snel en netjes antwoord heb gekregen, dus hoezo gebrekkige communicatie? En feit is dat ze messcherpe prijzen hanteren. En feit is dat ze er alles aan doen om goede opties aan te bieden. En feit is dat ze die opties wel 2-3 keer overhoop hebben moeten gooien omdat de overheid maatregelen heeft genomen. Dat je dan berichten krijgt waar taalkundig misschien wat op aan te merken valt, so be it. Als de werkelijke service maar goed is. Dat vind ik belangrijker dan taalkundig uitstekende en gelikte berichten maar dat aan werkelijke service nog wel het een en ander schort. En die service van Valk, daar valt niet veel over te zeuren volgens mij. Iedereen heeft een optie kunnen kiezen die naar het zin is en ze doen wat ze zeggen (alles is terugbetaald van degenen die dat wilden begrijp ik hierboven).

Laatst bewerkt:
Ook hier vandaag gebeld, netjes afgewacht tot hun contact met MIJ zochten. Ook ik zie het geld vanzelf op me rekening.
Valk bedankt voor de service.

Mooi alles doorgeschoven naar volgend jaar, ze hebben het al moeilijk zat. Ook waren de prijzen gewoon echt top dit jaar. Scheelt volgend jaar weer wat centjes :). Wel baal ik er van dat ik m'n laatste cat 1 bestelling niet heb kunnen ophalen afgelopen weekend door de nieuwe maatregelen.

Toch bedankt voor de mooie acties dit jaar en het ruime aanbod funke cat1, tot volgend jaar :)

Goedenmorgen

Ja vinden wij ook, ben daar super druk mee geweest om dat alles rond te krijgen dat ook daar alles goed zou verlopen maar helaas .
Iedereen krijgt nog bericht over zijn of haar keuze maar ik moet daar nog even voor gaan zitten vanavond om dit alles weer goed te filteren en daarna ontvangen deze klanten hier bericht over.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Mogguh Marcel,

Dit is nog niet gebeurd denk ik? Of heb ik een mail gemist?

Geen haast hoor, het is nog lang geen december 2021, maar wil voorkomen dat ik wat mis... Voor de duidelijkheid, had eerst gekozen voor Optie 1, toen dat niet meer kon werd het optie 2.

Mogguh Marcel,

Dit is nog niet gebeurd denk ik? Of heb ik een mail gemist?

Geen haast hoor, het is nog lang geen december 2021, maar wil voorkomen dat ik wat mis... Voor de duidelijkheid, had eerst gekozen voor Optie 1, toen dat niet meer kon werd het optie 2.

Goedenmorgen

Als jij dit door gemaild hebt dan is die vast binnen gekomen maar we habdelen eerst even alle optie 3 klanten af, de optie 2 klanten krijgen begin dit jaar bericht van ons over hoe en wat.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Mijn cat1 order ook al gecrediteerd. Snelle service zeg. Heel het jaar een beetje spijt dat ik deze winkel heb overgeslagen vanwege de scherpe prijzen/aanbiedingen. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Succes daar met de verdere afhandeling.

Goedenmorgen

Als jij dit door gemaild hebt dan is die vast binnen gekomen maar we habdelen eerst even alle optie 3 klanten af, de optie 2 klanten krijgen begin dit jaar bericht van ons over hoe en wat.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Prima hoor. Thnks. En ondanks alles fijne dagen toegewenst!

Goedenmorgen

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Thnks we wachten het rustig af! ik had dezelfde vraag. eerst optie 1 nu maar gekozen voor optie 2.

Verschillende opties per orders is helaas niet mogelijk, wel het vermelden waard. Een telefoontje gaf meer verduidelijking. Heb beide orders doorgeschoven naar volgend jaar, hopen op het beste dan maar Valk :wink:

Nog steeds niks ontvangen. Het zou voor de kerst op de rekening staan.. jammer dat de telefoon niet wordt opgenomen en afspraken niet na worden gekomen

Nog steeds niks ontvangen. Het zou voor de kerst op de rekening staan.. jammer dat de telefoon niet wordt opgenomen en afspraken niet na worden gekomen

Lekker man, met kerst hoor je nu aan het ontbijt te zitten. lekker kerststol eten en melk drinken... Maar jij doet je naam eer aan :bye:

Bedankt valk vuurwerk alle duidelijk informatie en communicatie naar ons toe. Is het niet in de forum dan wel via de mail. Ondanks alles fijne dagen en tot in 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan