Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vanwege de gebrekkige communicatie zal ik hier niet snel meer bestellen, maar heb in ieder geval nu toch eindelijk het geld retour.
Goedenmorgen
Ja vinden wij ook, ben daar super druk mee geweest om dat alles rond te krijgen dat ook daar alles goed zou verlopen maar helaas .
Iedereen krijgt nog bericht over zijn of haar keuze maar ik moet daar nog even voor gaan zitten vanavond om dit alles weer goed te filteren en daarna ontvangen deze klanten hier bericht over.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Mogguh Marcel,
Dit is nog niet gebeurd denk ik? Of heb ik een mail gemist?
Geen haast hoor, het is nog lang geen december 2021, maar wil voorkomen dat ik wat mis... Voor de duidelijkheid, had eerst gekozen voor Optie 1, toen dat niet meer kon werd het optie 2.
Prima hoor. Thnks. En ondanks alles fijne dagen toegewenst!Goedenmorgen
Als jij dit door gemaild hebt dan is die vast binnen gekomen maar we habdelen eerst even alle optie 3 klanten af, de optie 2 klanten krijgen begin dit jaar bericht van ons over hoe en wat.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Thnks we wachten het rustig af! ik had dezelfde vraag. eerst optie 1 nu maar gekozen voor optie 2.Goedenmorgen
Als jij dit door gemaild hebt dan is die vast binnen gekomen maar we habdelen eerst even alle optie 3 klanten af, de optie 2 klanten krijgen begin dit jaar bericht van ons over hoe en wat.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Nog steeds niks ontvangen. Het zou voor de kerst op de rekening staan.. jammer dat de telefoon niet wordt opgenomen en afspraken niet na worden gekomen
Haha en wat doe jij dan hier?Lekker man, met kerst hoor je nu aan het ontbijt te zitten. lekker kerststol eten en melk drinken... Maar jij doet je naam eer aan![]()