Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mooie opening , was elke jaar de opening naar de spanning van o&d , dit jaar voelen deze dagen toch wel anders . Iedereen fijne dagen en maak iets moois van
Het aftellen is weer begonnen. Zal er af en toe naar luisteren. Heb veelal mijn eigen muziek aan staan. Het jammere is dat ik vooral het stukje luisteren ga missen, wat min of meer traditie was geworden tijdens de afhaaldagen de afgelopen jaren.
Heerlijk dat het weer is begonnen hoor. Ondanks het gevoel nu anders is en het cafe niet vol staat geeft het tog weer de nodige sfeer hoor. Genieten dit.
Lekker hoor samen met me dochter de opening en tot 2 uur vannacht zitten kijken. We hebben nog geprobeerd om in dat thuiscafe te komen maar dat was vannacht al een drama.
Yes. De Top2000 is aan! Mooie opening vannacht, lekker tot half 3 blijven hangen, doet de sfeer echt veel goeds. Jammer van het lege cafe, blijft een raar gezicht, maar nu staat hij ook weer aan en de sfeer loopt alleen maar op bij mij. Heerlijk. Geniet ervan!
Wat een sfeer heeft de top2000 ook dit jaar weer. Echt al heel wat uren naar zitten kijken. Vandaag laatste dag werk erop zitten, zal dus alleen maar weer worden. Heb tot nu toe 1 nummer uit mijn eigen lijst moeten missen, probeer er zoveel mogelijk wel te zien.
Inmiddels al bijna meer radio geluisterd, dan de rest van het jaar in totaal. En uiteraard weer wat nummers gehoord die ik niets een had genoteerd, voor mijn stemlijst...