Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie opening , was elke jaar de opening naar de spanning van o&d , dit jaar voelen deze dagen toch wel anders . Iedereen fijne dagen en maak iets moois van

Ms Jackson natuurlijk gelijk alweer gemist... Maar ja, wat wil je met 20 gestemde nummers die er niet in zijn gekomen. :bonk: :frusty:

Voor de geïnteresseerden, deze kwamen er bij mij nog wel in:

yxd4uy6.42.23.png

1biurxu05akpf.42.40.png

j7iov4nl.42.52.png

Maar 'tis weer begonnen in ieder geval. :cool:

Het aftellen is weer begonnen. Zal er af en toe naar luisteren. Heb veelal mijn eigen muziek aan staan. Het jammere is dat ik vooral het stukje luisteren ga missen, wat min of meer traditie was geworden tijdens de afhaaldagen de afgelopen jaren.

Heerlijk dat het weer is begonnen hoor. Ondanks het gevoel nu anders is en het cafe niet vol staat geeft het tog weer de nodige sfeer hoor. Genieten dit.

Vannacht lekker een paar uur aan gehad en vannoctend wakker geworden en direct weer aangezet. Toch wel sfeer verhogend zo hoor.

Lekker hoor samen met me dochter de opening en tot 2 uur vannacht zitten kijken. We hebben nog geprobeerd om in dat thuiscafe te komen maar dat was vannacht al een drama.

Yes. De Top2000 is aan! Mooie opening vannacht, lekker tot half 3 blijven hangen, doet de sfeer echt veel goeds. Jammer van het lege cafe, blijft een raar gezicht, maar nu staat hij ook weer aan en de sfeer loopt alleen maar op bij mij. Heerlijk. Geniet ervan!

Wat een sfeer heeft de top2000 ook dit jaar weer. Echt al heel wat uren naar zitten kijken. Vandaag laatste dag werk erop zitten, zal dus alleen maar weer worden. Heb tot nu toe 1 nummer uit mijn eigen lijst moeten missen, probeer er zoveel mogelijk wel te zien.

Ben wel blij met de top 2000! Hoort gewoon bij de laatste paar dagen vh jaar. Kerst was top. Hopelijk valt oud en nieuw ook mee!

Heerlijk inderdaad. Hier staat 'ie, ondanks behoorlijk wat nummers die ik niet leuk vindt, al de hele dag aan op de tv.

Inmiddels al bijna meer radio geluisterd, dan de rest van het jaar in totaal. En uiteraard weer wat nummers gehoord die ik niets een had genoteerd, voor mijn stemlijst... :bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan