Fijne Feestdagen en op naar een mooi 2021!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Vanavond is het kerstavond, de start van de kerstdagen en normaal gesproken die heerlijke feestdagen vooraf aan de mooiste dagen van het jaar; de vuurwerk afhaaldagen en natuurlijk de jaarwisseling zelf. Wat een sfeertje is dat toch altijd!

We mochten dit jaar 15 jaar Vuurwerkcrew met jullie vieren, we hadden de tofste prijzen als kado en ook hadden we knappe prijsvragen samen met importeurs en winkeliers voor dit jaar. Het had zo een mooi jaar moeten worden...
Nu kijken we echter naar een beperking in het gezelschap met de kerstdagen en is er een tijdelijk vuurwerkverbod. Toch vinden wij het tof dat we met elkaar hier op het forum er het beste van maken en gezellig toe kunnen leven naar deze feestdagen, we moeten er het beste van zien te maken!

Wij wensen via deze weg iedereen hele fijne kerstdagen, een goede jaarwisseling en een goed en vooral ook gezond 2021 toe! :kerst:
Dat 2021 maar een extra mooi jaar mag worden voor onze hobby en die prachtige vuurwerktraditie!

Dit jaar mogen we officieel niet knallend het nieuwe jaar in, dus dan maar een knetterende jaarwisseling gewenst! :wink:

kerstkaart2020-final.jpg

VWC bedankt voor alles dit jaar. Volgend jaar halen we voor wat betreft vuurwerk alles dubbel en dwars in. Fijne dagen:bye:

VWC bedankt weer voor een jaartje op dit mooie forum!
Helaas is het anders dan voorgaande jaren maar ik wil iedereen ondanks alles toch prettige kerst dagen en een gezond en knallend 2021 wensen!

Bedankt gasten! Jullie ook.

Via deze weg wens ik hier ook even iedereen prettige feestdagen en hopelijk kan iedereen met veel plezier en wat vuurwerk knetterend/knallend het nieuwe jaar in.

Laten we in 2021 met vereende kracht ten strijde gaan!:thumbup:

Beste Heren van Vuurwerkcrew.

Ik wens jullie allemaal een fijne kerst en een puik en knetterend uiteinde toe.
Hopelijk wordt het jaar 2021 ons jaar. Daar gaan we met z'n allen voor.:kerst:

Jullie ook allemaal fijne feestdagen en ondanks alles een goed uiteinde. :kerst:

Maak er wat van en volgend jaar verdubbel ik mijn budget om harder terug te komen dan ooit.

Ik ben misschien niet het meest actieve lid, maar vermaak mij door het jaar heen met het lezen op dit prachtige forum, met af en toe een bescheiden post. Dat heeft geholpen om dit behoorlijk vuurwerkloze jaar door te komen. Daar wil ik VWC en alle actieve leden voor bedanken.

Wat mij de laatste weken is opgevallen, wat je ook in de rest van de maatschappij ziet gebeuren, is een zekere mate van polarisatie. De moderators hebben toch diverse malen moeten ingrijpen (of je het daar nu mee eens bent of niet). Persoonlijk heb ik uit polarisatie nog weinig goeds zien voort komen. Daarom hoop ik dat de komende feestdagen ook worden gebruikt voor een stukje bezinning. Naar mijn mening moeten wij op zoek gaan naar de verbinding, willen wij onze hobby overeind houden. Ik sluit mij dus aan bij de oproep van Pyropinoy om de krachten te bundelen, voor het behoud van het consumentenvuurwerk.

Wens ik nog iedereen fijne feestdagen toe, en dat iedereen toch nog wat lol kan beleven met wat wel mag/mogelijk is.

Alle leden die posten en/of alleen maar meelezen. Dankzij jullie bestaan we nog.

Fijne feestdagen en probeer er ondanks dit verschrikkelijke jaar toch van te genieten. :)

Jullie als crew ontzettend bedankt voor het eindeloos positief zijn. Gelukkig hebben jullie er met alle beperkingen dit jaar toch iets moois van weten te maken. Grote complimenten en dank daarvoor!

Fijne feestdagen en hopelijk een beter 2021!

Edit: En dat geld natuurlijk ook voor alle (actieve) leden. Ondanks alles hebben we het beste ervan gemaakt! :D

Laatst bewerkt:
Iedereen fijne feestdagen en natuurlijk een knetterende (of misschien beetje knallende:wink:) jaarwisseling gewenst!
Probeer ondanks alles toch een beetje van de komende week en oud en nieuw te genieten.

Op naar een veeeeel beter jaar, vooral voor onze prachtige vuurwerktraditie!

Gezegende kerstdagen iedereen, ik hoop dat iedereen iets van het Licht mag ervaren tijdens deze donkere dagen. We gaan er deze jaarwisseling gewoon het allerbeste van maken! Of het nu met categorie 1, carbid of iets anders is: wij moeten ons laten horen.

Iedereen fijne kerstdagen en een mooi en gezond 2021!

@VWC Bedankt weer voor het mooie forum afgelopen jaar!

Als eerste dank aan de hele crew voor de positiviteit. Ondanks het tijdelijke verbod kom ik hier nog steeds elke dag met veel plezier op het forum. Alle leden, actief of niet, ontzettend bedankt voor de gezelligheid en goede discussies weer dit jaar.

Iedereen hele fijne feestdagen toegewenst en een gezond 2021!

Laten we van 2021 weer een knallend jaar gaan maken met zijn allen!

Merry_Christmas.jpg

Fijne feestdagen gewenst naar de crew en natuurlijk ook alle leden!

Geniet lekker met jullie familie deze dagen en probeer er nog een knallende afsluiting van te maken 31 december.

In huize Scav gaan de festiviteiten over een kleine 90 minuten beginnen, en ik hoop dat een ieder in staat is de komende dagen even alles te parkeren en de focus te leggen op wat belangrijk is; Familie en/of vrienden.

Maak er ondanks alle beperkingen een mooie tijd van! Eet smakelijk en laat de muziek schallen. Ik hoop velen van jullie volgend jaar bij shows in binnen en buitenland weer in goede gezondheid te kunnen ontmoeten. Op naar een knallend 2021.

Fijne dagen

Fijne dagen

Hallo Forumleden, vuurwerk liefhebbers, Mods en bezoekers.
Ondanks het zeer vervelende jaar wensen wij iedereen toch zeer fijne kerstdagen en een vooral beter, gezond en gelukkig 2021 toe.
En tevens wensen we jullie alvast een 2021 toe met VUURWERK:yes:

Evo_kerst_2017.png

Gr
Evolution Fireworks

fijne feestdagen allemaal maak er wat van geniet van alles om je heen

Lichtpuntjes
Soms zijn ze groot
Soms zijn ze klein
je hoeft ze niet te zoeken
Je kunt ze ook zijn

cirkel-van-kleurige-kerstlichtjes-wenstekst-in-wit-jaartal-38732.jpg

Status