Serious request.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben toch echt wel benieuwd weer, mis die sfeer wel hoor, zoveel uren gekeken ook, vooral de avond en begin van de nacht, prachtig.
Enige minpuntje vind ik de huidige dj's, luister het ook niet meer op de radio, maar wil dit zeker een kans geven. :)

Ik was al afgehaakt toen ze alleen maar doelen in het buitenland gingen doen waarvan een groot deel van het geld aan de strijkstof bleek te hangen

Nog 5 nachtjes slapen, dan is het zo ver.

De tijd vliegt zeg.. Ongelooflijk. Heb dit maar even in mijn agenda gezet. Luiter net als de meeste mensen hier al jaren geen 3FM meer. Wil dit ook echt oprecht een kans geven. Als ze het al half zo leuk weten te maken als vroeger ben ik al tevreden voor deze dagen.

Helemaal mee eens yorick, zo denk ik er ook over. Ik ga het wel een kans geven, al is het maar deels te vergelijken met de goede jaren. We hebben niet veel meer, dus moeten we er maar het maximale uit zien te halen.

Ik kan het schijnbaar niet laten, maar ik heb in totaal al meer dan 10 uur gekeken. :bonk: Het is echt een lege bende, maar ze proberen toch het beste er van te maken. Die instelling vind ik best knap. :)

Ik zie trouwens dat de tussenstand € 316.982,- is.

Laatst bewerkt:
Het is niet mijn ding, toch is het zeker geen straf om er naar te kijken hehe. Ik zet het echter niet standaard op, wat absoluut 'vroeger' wel het geval was, hele dagen.

Inderdaad, ik heb hier nog geen één minuut van gekeken. De hele sfeer eromheen maakte deze actie voor mij tot wat hij was. Dat is niet meer het geval helaas.

De sfeer is onlangs alle maatregelen best prima vind ik. Ik vind dit leuker als al dat gewandel. In een studio heb je ook genoeg te kijken. Hier staat het alle dagen op de achtergrond op.

Vanmiddag was er een vrouw die 500 km hardgelopen heeft. 5 dagen lang elke dag 100km :bonk:

Knipsel.jpg

Heb ook een donatie gedaan. :). Jullie ook?

In alle eerlijkheid; de afgelopen jaren was ik afgehaakt, en ook nu blijf ik er zéker niet voor thuis, maar het is beter dan die wandeloptocht de laatste jaren. Het is weer een klein beetje het gevoel van meekijken met de dj's die er hun best voor doen.

Op de achtergrond aan via Ziggo. Prima te doen.

Gedoneerd en loop iedere dag minimaal 10 kilometer met mijn schoonvader van 78. We hebben al 450 euro opgehaald.

Ik vind het ook leuker dan de wandeltocht!

Gedoneerd en loop iedere dag minimaal 10 kilometer met mijn schoonvader van 78. We hebben al 450 euro opgehaald.

Ik vind het ook leuker dan de wandeltocht!
Poe netjes man!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik er nog geen minuut nar gekeken heb...ben een jaar of 2/3 gelden afgehaakt toen men ging wandelen...dat was voor mij echt de druppel.

Net een tussenstand.
1.153.463 euro.

Toch een behoorlijk bedrag nog. Het is weleens minder geweest.

Het staat niet standaard op, heb toch wel wat momenten gekeken en eerlijk is eerlijk, het geeft toch wat sfeer. Het is in ieder geval veel beter dan de afgelopen 2 jaar, maar het is ook zeker niet zo leuk als het glazen huis. Ze moeten het er echter ook maar mee doen in deze tijd, je kunt geen mensen laten komen, ze doen wel hun best met videobellen enzo.

Bedrag dat ze ophalen is toch netjes nog!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan