Wat gaan jullie doen tijdens de verkoopdagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga ook maar werken. Ophalen van Cat1 e.d kan mij eigenlijk gestolen worden. Verder kan er sowieso vrij weinig dus bespaar mijzelf de vrije dagen. De 31e denk ik maar een stuk in de kraag zuipen en 1 januari een dubbele kater:confused:

het is voor het eerst in 12 jaar dat ik niet in de winkel hoef te staan. het is een bijzonder gevoel wij hebben met de buurt smiddags een borrel en gaan savonds lekker bbqen ( allemaal in de eigen voortuin corona proof) en ondertussen maar lekker cat1 stoken

Voor het eerst in jaren vrij genomen een hele week tussen kerst en oud en nieuw, kunnen we geen vuuwerk ophalen.. achja de vrije dagen blijven staan heb het hele jaar 1 week vakantie gehad dus ben er wel aan toe. Ik ga in ieder geval genieten van videos cat 1 oliebollen gezelligheid etc etc en het beste er van maken. Heb er wel zin in eigenlijk!

Verkopen dagen zijn toch al begonnen met het mega gehamster van cat 1 vuurwerk? :devil:

Wat ik tijdens de officiële verkoop dagen ga doen... werken heb mijn vakantie terug getrokken :biertje:

Vergeet helemaal de nachtbraak topic vol spammen! Goh wat zal het dit jaar anders zijn geen mooie collectie foto's

Af en toe aan de zak met cat 1 ruiken, de top 2000 aan. Het is wel echt ruk, dat men nu helemaal niks meer mag. Voel mee, met de mensen die nog een bestelling hadden lopen.

Had me mijn weekje vrij ook compleet anders voorgesteld. Alternatieven zijn nu darten kijken, een lego dorp bouwen met de kids, wellness, frisse neus halen in de natuur en wat uren voorwerken, omdat ik de weken daarna weer gezellig thuis mag werken met twee kleuters om me heen.

Wat ik ga doen tijdens de verkoopdagen uitslapen. Daarna supermarkten bezoeken kijken naar hapjes en drankjes en cat 1 vuurwerk. Op oudjaarsdag niet veel bijzonders 2 uurtjes cat 1 afsteken naar binnen en lekker koken en heerlijk eten. Volgend jaar beter eindig altijd de 30ste met vuurwerkshoppen helaas zou het nu eindigen met een boodschappenkar vol eten en drinken

Veel mensen die gewoon gaan werken. Dat zou voor mij wel de ultieme doodsteek zijn om nog een goed gevoel te hebben die dagen. Ik ga er gewoon leuke dagen van maken. Kijken naar het vuurwerk wat ik over heb van vorig jaar, daar een hoop foto's van maken voor het archief. Lekker cat.1 stoken tussendoor, en een beetje voorbereiden voor een hele dag cat. 1 stoken de 31e.

Niet veel eigenlijk, beetje oliebollen bakken, lekker bank hangen, filmpie hier, serie'tje daar :)

Dagje extra werken, pallets zagen voor de vuurton, oliebollen bakken, pulled pork op de Weber, projectje voorbereiden. Vooral proberen nog een beetje het gevoel erbij te krijgen.

Vergeet helemaal de nachtbraak topic vol spammen! Goh wat zal het dit jaar anders zijn geen mooie collectie foto's

Dat wordt ook zeker een gemis die dagen. Andere kant kan ik me voorstellen dat het tog wel gezellig kan worden weer in die topics, kunnen we met zn allen voor zorgen :p

Ik ga het echt missen om naar de vuurwerkwinkeltjes te gaan, ook het shoppen bij de winkels in Duitsland...

Dus voor mij wordt het wat Netflixen en nog wat doorlonten. :devil:

Vuurwerk halen hoeft dit jaar niet. Misschien ga ik wel oliebollen bakken ofzo. Zullen we aankomende dinsdag wel horen denk ik. Alle oliebollen kramen ook dicht. Dat kan ook nog wel afgepakt worden. :rolleyes:

Vuurwerk halen hoeft dit jaar niet. Misschien ga ik wel oliebollen bakken ofzo. Zullen we aankomende dinsdag wel horen denk ik. Alle oliebollen kramen ook dicht. Dat kan ook nog wel afgepakt worden. :rolleyes:
de eerst volgende persconferentie zou 12 januari moeten zijn, de week voor de einddatum van de lockdown.
Als het goed is zou er geen nieuwe persconferentie meer komen.

Ik heb iig al minder vakantie opgenomen dit jaar. Ik had nog een paar kleine cat1 bestellingen gedaan in duitsland zodat ik toch nog het gevoel van ophalen zou hebben...maar helaas...

Zootje cat1 projecten bouwen.
Mat met 20 pakken knetterlint 2 dozen luftheulers en 3 pakken bengalfeuermix.
Moet de tijd toch een beetje doden.

Voor de rest is het woord drank in die 3 dagen aanwezig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan