Transbomber

Dat zou natuurlijk zonde zijn als het trending topic het meest besproken product voorbij gaat qua posts.

Om dat te voorkomen, hier dan nog 3 x de transbomber tijdens mijn showtje vorig jaar. Ik kwam er later pas achter dat ik er eentje verkeerd had geplaatst.

Vanuit ons ook een kleine poging om dit weer het best bezochte topic te maken :)

Zonde van de vertraging tussen cake 2 en 3, maar verder perfecte chaos

Heerlijke film!
Eigenlijk beetje dubbel gevoel ook, want hier keek ik toch weer naar uit. Prachtig om de mooiste bakken te stoken, zeker, maar dit moment met even lekker geweld en rammen, dat maakt het voor mij na 00.00u toch af als start van het nieuwe jaar.

Ligt het aan mij, of is het eigenlijk effect crackling chrysanthemum vervangen voor een klein crackling wolkje? Had de rest dat ook bij de 2019 batch

Nou ik denk dat het een prima versie is en dat iedereen op het forum zich hiermee zal vermaken in dit ellendige jaar:)

Ligt het aan mij, of is het eigenlijk effect crackling chrysanthemum vervangen voor een klein crackling wolkje? Had de rest dat ook bij de 2019 batch

Klopt Bolluh , zag dat bij meer filmpjes. Of een soort spiderfloss effect. Lijk niet echt constante productie te zijn.

Komt weer geweldig goed over hoor, het blijft echt een fantastische bak. Wat Mike aanhaalt heb ik ook, na alle sierlijke bakken is het altijd weer een genot om af te sluiten met de transbomber, heerlijk die chaos.

Komt weer geweldig goed over hoor, het blijft echt een fantastische bak. Wat Mike aanhaalt heb ik ook, na alle sierlijke bakken is het altijd weer een genot om af te sluiten met de transbomber, heerlijk die chaos.

Daar keek ik voor dit jaar ook erg naar uit, 6 van deze beukers tegelijk... Helaas. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Spam spam

Nog een wat ouder straatfilmpje van de 2017 batch. Blijft gewoon een lekker box. Scroll dit topic regelmatig door om even te genieten van de filmpjes waar ze in meervoud worden geschoten.

Spam spam

Nog een wat ouder straatfilmpje van de 2017 batch. Blijft gewoon een lekker box. Scroll dit topic regelmatig door om even te genieten van de filmpjes waar ze in meervoud worden geschoten.

Dit was hopelijk een maandagochtend exemplaar? Wel een heel erg magere crackling in vooral de eerste cake.

Back
Bovenaan