Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb gevraagt aan iemand van de gemeente Kranenburg of er vuurwerk afgestoken mag worden in hun gemeente. Mag alleen op privé terein met toestemming van de eigenaar, zie dit:
your plan cannot be approved. You always need the consent or permission of the property owner if you want to burn fireworks on a private property.
However, you do not have the consent of a property owner, therefore your plan cannot be realised.
Fireworks may not be allowed in public areas (roads, parks and other public areas). For this you need a special use permit, but this cannot be promised either.
Volgens mij zelfs vanaf 0:00 uur. Het centrum van Aken zou ik wel mijden.Is er bij iemand bekend wat in Aken de lokale wetgeving zegt? Mag je gewoon non stop stoken 31 dec vanaf 10:00 uur ?
Per jaar verschilt de cijfers zoals in Nederland. Maar ga er niet teveel over hebben want deze forum is de plek er niet voor. Ik ben iemand die dan echt onderzoekt en hoort ook met wat ik doe, daar laat ik het bij. Nu hopen dat er toch oud en nieuw gevierd kan worden in Duitsland
Laten we wel gewoon even de redelijkheid voor ogen houden.. Non stop stoken tijdens 'rust uren' wordt in Duitsland echt niet gewaardeerd. Vergeet gewoon niet dat we daar te gast zijn en gedraag je een beetje.
IK zou sowieso even wachten met plannen maken om naar Duitsland te gaan.
Er word gesproken over een strenge lockdown waarbij alle winkels moeten sluiten van 25 december tot begin januari.
Goed idee van Heron. Hopelijk doet de rest dan ook zo. En dan afsteken voor de eventuele avondklok.