Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Geloof dat aldi op dinsdag of woensdag de folder van de volgende week uitbrengt, dus vermoed dat we nog paar dagen moeten afwachten

run op knetterlinten.

HDaYPfb.gif

Folder van volgende week ligt al in elke Aldi winkel en staat ook al online. Maar de 16e wordt er nog geen vuurwerk verkocht... De site /vuurwerk geeft ook nog geen producten aan.

Fokking sneu zul je bedoelen. Manman wat is er van ons geworden; knetterlinten hamsterende en wegende kleuters :(

Fokking sneu zul je bedoelen. Manman wat is er van ons geworden; knetterlinten hamsterende en wegende kleuters :(

Dat heb ik nou ook. Ik probeer het al twee weken om er een beetje in mee te gaan... maar het gevoel is er niet bij cat1 en zal er nooit komen ook.

Haha dat wegen gebeurde met f2 ook. Vuurwerk is vuurwerk :p

F1 vervangt voor mij f2 niet, maar er is best leuk spul te krijgen.

En natuurlijk gaan we, als de Aldi vuurwerk verkoopt, knetterlinten hamsteren :)

Laatst bewerkt:
Geen vuurwerk in de folder voor volgende week...

Zetten ze het er gewoon niet in om extra gezeik te voorkomen?

Kan natuurlijk ook dat ze aparte vuurwerkfoldertjes maken. Ik denk me te herinneren dat dat al een keer eerder het geval was.

Back
Bovenaan